• جدید
اپل واچ سری 10 سایز 42 میلی‌متری با بدنه آلومینیوم

اپل واچ سری 10 42mm بدنه آلومینیوم | Apple Watch Series 10

تماس بگیرید
بدون مالیات

Apple Watch Series 10 42mm Aluminum


  • اورجینال 
  • دارای گارانتی بین‌المللی
  • ضمانت سلامت فیزیکی 
  • GPS / Cellular
  • بدنه آلومینیوم 
  • ارسال به سراسر کشور 
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

مشخصات فنی ساعت هوشمند اپل واچ سری 10 سایز 42  میلی‌متری | بدنه آلومینیوم 

اپل واچ جدید اپل در تاریخ 9 سپتامبر 2024 معرفی شد. این محصول جدید با نام Apple Watch Series 10 معرفی شد و به عنوان جدیدترین نسخه از محصولات واچ اپل به بازار عرضه شد.

سری 10 نازک ترین ساعت کمپانی اپل تا کنون است. برای این امکان، تقریباً همه جنبه های آن از جمله SiP، Digital Crown، بلندگو، کریستال جلو و آنتن را دوباره طراحی کرد. همه اینها برای ایجاد ساعتی مملو از نوآوری بوده است.

سری 10 بزرگ ترین سطح صفحه نمایش را در بین سایر ساعت های اپل دارد. این صفحه نمایش تا 75 درصد بیشتر از سری 3 و تا 30 درصد مساحت صفحه نمایش بیشتری نسبت به سری 4، 5، 6 و SE دارد. بنابراین می توانید بیشتر ببینید و راحت‌تر کارهای خود را انجام دهید.

اپل واچ برای اولین بار با آلومینیوم جت بلک چشم نواز تولید شده، قاب تا زمانی که به شدت بازتابنده شود صیقل داده می شود. سپس یک فرآیند آندایزاسیون 30 مرحله ای را طی می کند تا سیاهی عمیق و براق ایجاد کند که واقعاً چشمگیر است. نتیجه ظاهری بی انتها و پیچیده است.

جستجوی دقیق با نشان دادن فاصله و جهت آیفون شما را به سمت آیفون هدایت می‌کند. وقتی نزدیک می‌شوید، بازخورد لمسی، صدای جیر جیر و یک نشانگر بصری به شما کمک می‌کند آن را به صفر برسانید.

با AirPods به راحتی موسیقی، پادکست و کتاب صوتی پخش کنید. اگر هدفون ندارید و می‌خواهید به سرعت به چیزی گوش دهید، اکنون می‌توانید صدا را از طریق بلندگوی اپل واچ پخش کنید.

اپل واچ  سری 10 بهترین شریک تناسب اندام 

 اپل واچ دارای یک سنسور خلاقانه است که دمای شما را در هنگام خواب ردیابی می کند.برنامه ردیابی چرخه از این داده ها برای ارائه تخمینی گذشته نگر از زمان احتمال تخمک گذاری استفاده می کند که می تواند برای تنظیم خانواده مفید باشد و  به شما انگیزه می دهد تا فعال بمانید، تمام تمرینات شما را ردیابی می کند و معیارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد

سنسور جدید دمای آب اطلاعات بیشتری را برای تمرینات شنا به شما می دهد. و یک حسگر عمق جدید، واچ سری 10 را برای شنا و غواصی عالی می‌سازد.گزینه های خود را اعمال کنید از دویدن و تمرینات قدرتی گرفته تا پیلاتس و رقص، اپل واچ روش‌های سالمی را برای تمرین ارائه می‌کند.رفیق غواصی شما برنامه Oceanic با ویژگی‌های سرگرم‌کننده و جدید غواصی به سری 10 ارائه می‌شود.در حالی که زیر آب هستید، می‌توانید زمان، حداکثر عمق، جهت و سایر معیارهای خود را ردیابی کنید.

Apple Watch plus Fitness استفاده از Apple Watch با Fitness به شما امکان می‌دهد معیارهای زمان واقعی خود را روی صفحه ببینید. و زمانی که آیفون خود را همراه ندارید، از آزادی راه رفتن، دویدن، و مدیتیشن با هدایت صوتی برخوردار خواهید بود.

اطلاعات سلامتی شما در دستگاه شما باقی می ماند و زمانی که اپل واچ شما با یک رمز عبور قفل می شود، رمزگذاری می شود. و هرگز بدون اجازه شما به اشتراک گذاشته نمی شود.

پردازنده مرکزی این ساعت اپل 2 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR است،و همچنین از تراشه Apple S10 و حافظه 64 گیگابایت بهره می‌برد.

باتری اپل واچ سری 10 از نوع لیتیوم یونی است با 18 ساعت شارژ در حالت استفاده عادی و 36 ساعت در حالت ذخیره باتری و تا 80 درصد در 30 دقیقه شارژ می‌شود.

اپل واچ سری 10 سایز 42 میلی‌متری  بدنه آلومینیوم همراه با گارانتی رسمی را می‌توانید از فروشگاه اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.


اپل سرویس ایران حس خوش قطعات اورجینال 

مشخصات

برند
اپل
مدل
Apple Watch Series 10
ساختار بدنه
آلومینیوم
جنس سرامیک و سافایر
ابعاد
42 در 36 در 9.7 میلی‌متر
وزن
29.3 گرم (مدل سلولار)
30 گرم (مدل GPS)
نمایشگر
Retina LTPO3 OLED
ابعاد نمایشگر
1.77 اینچ
تراکم پیکسل
330 پیکسل در اینچ
رزولوشن
374 در 446 پیکسل
ویژگی‌های نمایشگر
حداکثر روشنایی 2000 نیت
شیشه‌ی تقویت شده Ion-X
نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)
نوع باتری
لیتیوم یونی
سیستم عامل
WatchOS 11
تراشه
Apple S10
پردازنده مرکزی
دو هسته‌ای
توضیحات سیم کارت
eSIM (مدل سلولار)
حافظه داخلی
64 گیگابایت
بلوتوث
نسخه 5.3 با پشتیبانی از A2DP، LE
پردازنده گرافیکی
PowerVR
سایر ویژگی‌ها
مقاوم در برابر نفود آب تا فشار 5 اتمسفر (عمق 50 متر)
گواهی IP6X

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید