بررسی ایرپاد پرو نسل 2

person نویسنده: ارغوان حسینی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 542

ایرپاد پرو 2 یکی از بهترین هدفون های بی‌سیم اپل است محصولی که قیمت زیادی هم در مقایسه با دیگر هدفون‌های بی‌سیم بازار دارد. بنابراین نیاز است در این صفحه با ما همراه باشید تا به بررسی ایرپاد پرو نسل 2 بپردازیم.

از ویژگی‌های مهم ایرپاد پرو 2 می‌توانیم به بهبود ویژگی ANC اشاره کنیم. قابلیتی که اکنون بهتر از آن را روی هیچ هدفون بی‌سیمی مشاهده نکرده‌اید.

ANC یا Active Noise Cancelling فوق العاده عمل می‌کند در زمان استفاده از این محصول متوجه این تغییر و این پیشرفتی بزرگ خواهید شد. اپل ویژگی ضعف صدای مزاحم را تا دو برابر قوی‌تر از مدل قبلی طراحی کرد . دلیل این پیشرفت هم استفاده از تراشه H2 و تغییر مکان‌های دریچه‌های انتقال صدا و میکروفن‌ها بوده است. در تست‌هایی که روی ویژگی ANC ایرپاد پرو نسل 2 انجام شده است ،صدای مزاحم محیط به شکل شگفت‌انگیزی از بین می‌رود.

مهم نیست در چه مکانی حضور داشته باشید در هر صورت صدای محیط به خوبی حذف می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که تجربه بهتری از گوش کردن به موسیقی و تماس‌های تلفنی داشته باشید. این امر باعث شده است تا ایرپاد پرو نسل 2 اپل با هیچ یک از نسل‌های پیشین خود قابل مقایسه نباشد.

یکی از ویژگی‌های جذاب دیگری که در بررسی Apple AirPods Pro 2 باید به آن اشاره کنیم، Adaptive Transparency است.

این ویژگی باعث می‌شود صداهای بسیار بلند و نویزهای زیاد به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کنند. شما در زمان استفاده از این ویژگی هم صدای محیط را به شکلی مناسب خواهید شنید و هم می‌توانید موسیقی گوش کنید. در بررسی ایرپاد پرو 2 باید به کیفیت تماس این محصول هم اشاره کنیم. کیفیت تماس یکی از نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود. در هنگام تماس با ایرپاد پرو نسل 2 صدای مخاطب خودتان را می‌توانید به خوبی بشنوید، صداها بسیار شفاف به گوش می‌رسند. نقد و بررسی باتری ایرپاد پرو نسل2 اپل باتری ایرپاد پرو 2 بی رقیب است با هر بار شارژ هدفون‌ها می‌توانید تا شش ساعت موسیقی گوش کنید. این شش ساعت در حالی است که ANC هم فعال است .

حال اگر کیس ایرپاد پرو 2 را به همراه داشته باشید، می‌توانید تا 30 ساعت از ایرپاد خود استفاده کنید. در واقع شما به شش ساعت زمان بیشتری در مقایسه با مدل قبلی دسترسی خواهید داشت. موضوع بعدی که باید به آن اشاره کنیم مدت زمان شارژ است. با پنج دقیقه شارژ هندزفری‌ها می‌توانید تا یک ساعت با آن‌ها موسیقی گوش کنید.

نقد و بررسی صدا ایرپاد پرو نسل 2

ویژگی صدای فضایی در ایرپاد پرو 2 می‌تواند در زمان پخش موسیقی و تماشای ویدیو صدای 360 درجه تولید کند. کیفیت صدای ایرپاد پرو 2، صدایی که شما را جادو می‌کند. مهم‌ترین قسمتی که در بررسی Apple AirPods Pro 2 باید به آن اشاره کنیم، کیفیت صدا است. در واقع چیزی که باعث شده ایرپاد پرو 2 مورد توجه مردم قرار بگیرد، همین ویژگی است. صدای ایرپادز پرو 2 واقعا شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. شفافیت بالایی را در صدا مشاهده می‌کنید که مانند آن را روی محصول دیگری مشاهده نمی‌کنید. اپل برای هر کدام از هندزفری‌ها از درایورهایی برای پخش صدای بالا و صدای پایین استفاده کرده است. این هندزفری‌ها از آمپلی‌فایر داینامیک استفاده می‌کنند که با استفاده از الگوریتم‌های تراشه H2 می‌توانند صدای فوق‌العاده‌ای تولید کنند. ایرپاد پرو 2 یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم موجود در بازار است. محصولی که استفاده از آن بسیار راحت است و کیفیت صدای بسیار خوبی تولید می‌کند. این محصول در هر سبک از موسیقی عملکرد بینظیری از خود ارائه می‌کند.

کیس شارژ با قابلیت مگ‌سیف

قاب یا کیس شارژ ایرپاد 2 پرو دارای تراشه جدید U1 و اسپیکر است. وجود این تراشه موجب پشتیبانی این کیس از قابلیت Find My شده است و کاربران در صورت گم کردن کیس ایرپادز پرو 2 می‌توانند با دقت بسیار بالایی از مکان آن باخبر شوند. همچنین باوجود اسپیکر بر روی این کیس، صداهایی در صورت گم شدن کیس قابل پخش است که پیدا کردن آن را بسیار راحت‌تر کرده است. از قابلیت Find My همچنین می‌توان برای پیدا کردن گوشی‌های ایرپادز پرو 2 نیز بهره برد. اسپیکر موجود روی کیس ایرپادز پرو 2 در صورت سینک شدن و افت باتری قادر است به کاربر پیغام‌هایی را به‌صورت صوتی مخابره کند.

راه‌اندازی بسیار آسان

سینک کردن ایرپاد پرو 2 با دستگاه‌های iOS بسیار آسان است. تنها کافی است که کیس ایرپادز پرو 2 را کنار آیفون قرار دهید و بر روی آپشن Connect کلیک کنید.

Siri همیشه فعال

هنگامی که ایرپاد پرو 2 را با دستگاه‌های iOS سینک می‌کنید، سیری همیشه آماده به خدمت‌رسانی است. تنها کافی است که بگویید (Hey Siri) تا سیری از فرمان شما اطاعت کند.

تغییر دستگاه سینک شده با ایرپاد پرو 2

در هنگام استفاده از ایرپادز پرو 2 می‌توان به‌آسانی میان دستگاه‌های iOS، اتصال آن‌ را تغییر داد. برای مثال اگر درحال گوش دادن به موسیقی با ایرپاد پرو 2 که به آیپد شما سینک شده است باشید و بر روی آیفون خود تماسی دریافت کنید، می‌توانید به ‌سرعت ایرپادتان را با گوشی سینک و برای مکالمه از آن استفاده کنید.

با تمام این توضیحات به راحتی می‌توان جذب ایرپاد پرو نسل دوم اپل شد. شما عزیزان می‌توانید ایرپاد پرو 2 اپل را از طریق لینک زیر در فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران مشاهده فرمایید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید