باتری آیفون 14 پلاس

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای گارانتی 6 ماهه 
  • امکان تعویض قطعه در محل
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

باتری آیفون 14 پلاس

باتری آیفون 14 پلاس با ظرفیت 4323 میلی‌آمپر ساعت، از نوع لیتیوم یونی است که عملکرد قابل اعتماد و با طول عمر طولانی را فراهم می‌کند. باتری در آیفون 14 پلاس غیر قابل تعویض توسط کاربر است، بنابراین تعویض آن تنها توسط تیم‌های تخصصی خدمات پس از فروش Apple امکان‌پذیر است.

در مورد شارژ، آیفون 14 پلاس از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، که به کاربران امکان می‌دهد باتری را به سرعت و بهبود عملکرد شارژ کنند. همچنین، این دستگاه از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند از فناوری شارژ بی‌سیم برای شارژ آسان و بدون سیم خود استفاده کنند. حداکثر توان شارژ بی‌سیم آیفون 14 پلاس 15 وات است.

زمان لازم برای شارژ باتری نیز در آیفون 14 پلاس با توجه به شارژ سریع، بسیار کوتاه است. می‌توانید باتری را تا 50 درصد در 30 دقیقه شارژ کنید و به سرعت به کار خود ادامه دهید.

آیفون 14 پلاس همچنین از فناوری Power Delivery 2 برای شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و شارژ سریع بی‌سیم با توان 7.5 وات برای تکنولوژی Qi و تا 15 وات در صورت استفاده از MagSafe را فراهم می‌کند.

درگاه اتصال آیفون 14 پلاس از نوع Lightning USB 2.0 است، که به شما اجازه می‌دهد دستگاه را به راحتی به منابع برق یا دستگاه‌های دیگر متصل کنید.

به طور کلی، باتری آیفون 14 پلاس با ظرفیت بالا، پشتیبانی از شارژ سریع و بی‌سیم، زمان شارژ کوتاه، و قابلیت اتصال از طریق درگاه Lightning USB 2.0، به کاربران تجربه استفاده طولانی از دستگاه را با عملکرد بهینه می‌دهد. با این حال ممکن است که باتری آیفون 14 پلاس توسط عوامل مختلف معیوب شود.

شما عزیزان می‌توانید باتری آیفون 14 پلاس را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

نوع باتری
لیتیوم یونی
مشخصات باتری
کلاس ظرفیت باتری 3000 تا 4000 میلی‌آمپر ساعت
ظرفیت باتری
3279 میلی‌آمپر ساعت
ولتاژ
15 وات MagSafe
شارژ سریع بی سیم 7.5 وات

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

8 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

339٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید