lable-iphone-14-plus

لیبل پلمپ آیفون 14 پلاس

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • مشابه اورجینال
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

لیبل پلمپ آیفون 14 پلاس

پلمپ کردن جعبه محصولات الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دستگاه‌های دیگر، به منظور جلوگیری از هرگونه دستکاری و تغییر در محتوای داخل جعبه‌ها انجام می‌شود.
درباره آیفون 14 پلاس، شرکت اپل نیز از این روش برای جلوگیری از دستکاری در جعبه‌های محصول استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، اگر جعبه آیفون 14 پلاس شما پلمپ شده است، احتمالاً نشان دهنده این است که محصول در دست اول و بدون دستکاری قبل از فروش به شما رسیده است.
متاسفانه شرکت اپل نتوانسته است که به خوبی این لیبل را بر روی جعبه محصولاتش نصب کند و با کوچکترین ضربه و فشار بیرونی این لیبل معیوب می‌شود و دیگر دستگاه شما گارانتی خود را از دست می‌دهد.

اگر شما جزوه فروشندگانی هستید که این مشکل را دارید؛ کافی است که لیبل پلمپ آیفون 14 پلاس را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

8 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

330٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

باتری آیفون 14 پلاس

تماس بگیرید
100% اورجینال باز شده از روی گوشی دارای گارانتی 6 ماهه  امکان تعویض قطعه در محل دارای ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید