باتری های‌کپی آيفون 13 مینی | iPhone 13 mini OEM REPLACEMENT BATTERY

1٬799٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • های کپی با درجه کیفیت A+
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • دارای گارانتی 3 ماهه
  • همراه با چسب زیر باتری
  • تست ‌شده توسط تیم اپل سرویس
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری های کپی آیفون 13 مینی

آیفون 13مینی با ابعاد6/1 و 5/4 اینچی شان ، فوق العاده خوش دست است. آیفون 13مینی با ارتقای 15 و 10 درصدی درمقایسه بانسل گذشته، اکنون از باتری های لیتیوم یونی به حجم 3240 و 2438 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند. و به ترتیب 2/5 و 1/5 ساعت بیشتر از گذشته  شارژدهی دارند. گوشی های جدید بایک بار شارژکامل ، به ترتیب می‌توانند؛ 19 و 17 ساعت ویدوئوی افلاین پخش کنند.

در شرایطی که روشنایی نمایشگر روی 200 نیت (کمی بیش تر از 50 درصد ) قرار داشته باشد؛ و کلیه اتصالات بی سیم به همراه خروجی صدا قطع باشد، آیفون 13 می‌تواند ویدئویی با وضوح و کیفیت بالا را به مدت 19 ساعت و 36 دقیقه پخش کند. که نتیجه بسیارخوبی به حساب می‌آید.

آیفون 13 مینی باشارژهای سیمی 20 واتی ظرف 30 دقیقه به مقدار 50 درصد شارژ می‌شوند.

 با این وجود امکان آسیب باتری و نیاز به قطعه یدکی وجود دارد؛ از مولفه‌های یک کارکرد خوب برای دیوایس شما باتری با کیفیت بالا می‌باشد. اگر از باتری‌های غیر اصل استفاده کنید. عملکرد آیفون شما کاهش می‌یابد. ممکن است باعث ری استارت یا لوپ بوت شود. در نتیجه اصل بودن آن تاثیر چشمگیری بر عملکرد تلفن شما دارد. با توجه به نکات بیان شده؛ سعی کنید از نسخه‌های اصلی استفاده نمایید. با این حال شما می‌توانید یکی از بهترین نسخه‌های باتری‌ های کپی موجود را از فروشگاه آنلاین اپل سرویس تهیه نمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

339٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید