بلندگو آیفون 13 مینی | iPhone 13 mini Loudspeaker

888٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • امکان تعویض این قطعه در محل 
  • ارسال به سراسر کشور 

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

بلندگو آیفون 13 مینی

اسپیکر اصلی آیفون یا همان بلندگو وظیفه پخش صدا را به صورت استریو دارد. این صدا بلند و واضح است.  تفاوت اصلی اسپیکر مکالمه با بلندگو در این است؛ که اسپیکر مکالمه را تا زمانی که به گوش خود نزدیک نکنید نمی‌توانید صدا را به خوبی بشنوید. به همین علت شما در هنگام مکالمه از اسپیکر استفاده می‌کنید.

اما اسپیکر اصلی یا بلندگو آیفون بیشتر برای پخش فایل‌های صوتی است. شما برای پخش فایل های صوتی و مشاهده فیلم از بلندگو استفاده می‌کنید.

 این اسپیکر در قسمت پایین دستگاه قرار دارد. با توجه به جایگاه قرار گیری بلندگو آیفون و روزنه‌های موجود در آن برای عبور صدا، امکان نفوذ آب و ورود گرد و غبار وجود دارد. که می‌توانند باعث معیوب شدن بلندگو شوند. همچنین با بسته شدن توری اسپیکر به وسیله گرد و غبار ممکن است به دلیل فشار بر روی اسپیکر این قطعه نیز معیوب شود.

در صورت معیوب شدن این قطعه، شما می‌توانید آن را به صورت کاملا اورجینال به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس خریداری فرمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

339٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید