دوربین پشت آیفون 13 مینی | iphone 13 mini back camera

2٬800٬000 ‎تومان
بدون مالیات

iphone 13 mini back camera

دوربین آیفون 13 مینی با دو دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی ultra-wide و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. این دوربین‌ها با قابلیت‌هایی مانند تشخیص چهره، فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص عمق، پشتیبانی از عکاسی HDR و فیلمبرداری با کیفیت 4K همراه هستند. همچنین، دوربین‌های آیفون 13 مینی از تکنولوژی پردازش تصویر A15 Bionic استفاده می‌کنند که عملکرد بهبود یافته و عکاسی با کیفیت بالا را تضمین می‌کند.


  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی گوشی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض قطعه در محل
  • ارسال به سراسر کشور

مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

دوربین اصلی ایفون 13 مینی

ایفون 13 مینی از ترکیب دو دوربین با ویژگی های بالا برخوردار است. دوربین اول آن 12 مگاپیکسلی با لنز  واید 26 میلی متری، همراه با فوکوس خودکار   و دوربین دوم آن دوربین 12 مگاپیکسل با لنز 13 میلی‌متری اولتراواید با پوشش 120 درجه در پنل پشتی برخوردار است. اکنون حسگر دوربین اصلی آن ابعاد بزرگتری دارد.

دوربین واید ایفون 13 از تمام پیکسل های خود برای فوکس خود کار تشخیص فاز بهره می‌گیرد و سیستم لرزش گیر آن به موجب فناوری سنسور شیفت به جای لنز، روی خود حسگر سوار است؛ در نتیجه با سرعت بیشتری با لرزش ها مقابله می‌کند.

حسگر دوربین اصلی ایفون 13 حدود 47 درصد از نسل گذشته بزرگتر است که باعث می شود دوربین بدون نیاز به نوردهی های طولانی، نور زیادی را جذب کند و در تاریکی، عکس هایی بهتر و شفاف تر به ویژه از سوژه های متحرک بگیرد.

با این حال امکان آسیب و خرابی دوربین اصلی ایفون 13 مینی وجود دارد؛ شما می‌توانید برای خرید قطعه اورجینال این محصول به همراه ضمانت سلامت فیزیکی به فروشگاه آنلاین اپل سرویس مراجعه نمایید و قطعه مورد نظر خود را تهیه کنید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

مشخصات

مدل
iPhone 13 Mini
دوربین پشت - واید
12 مگاپیکسل
تشخیص چهره، تنظیم خودکار نورپردازی و تشخیص خودکار صحنه
دارای قابلیت زوم
لرزشگیر اپتیکال تصویر با قابلیت سنسور شیفت
دوربین پشت - اولتراواید
12 مگاپیکسل
پوشش 120 درجه‌
قابلیت های فیلمبرداری
ضبط استریو
فناوری تایم لپس
فیلمبرداری 4K ؛ 24، 30 یا 60 فریم بر ثانیه
فیلمبرداری 1080p HD ؛ 30 و 60 فریم بر ثانیه
حسگر‌ها
CMOS

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

339٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید