iPhone-13-mini-Aftermarket-Blank-Rear-Glass-Panel-blue

درب پشت شیشه‌ای آیفون 13 مینی | iPhone 13 mini Aftermarket Blank Rear Glass Panel

1٬100٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • امکان تعویض این قطعه در واحد تعمیرات 
  • ارسال به تمامی نقاط کشور 

رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

درب پشت شیشه ای آیفون 13 مینی

درب پشت یکی از لایه‌های محافظتی پنل پشتی هست که ظاهری زیبا را به آیفون شما نیز می‌بخشد. این لایه با فشار و ضربه بسیار شدید یا برخورد اجسام تیز تنها آسیب می‌بیند. در صورتی که تنها این لایه آسیب ببیند؛ نیاز به تعویض تمام بدنه نیست و می‌شود تنها این لایه عوض شود. توجه داشته باشید که این لایه به بدنه برای افزایش مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به بدنه پرس و چسبیده شده است و نصب نگردیده است. از این رو اگر این قطعه معیوب بماند؛ مقاومت دستگاه در مقابل عوامل مخرب ذکر شده بسیار کاهش می‌یابد. از این رو در صورت نفوذ آب و گرد و غبار به داخل دستگاه ممكن است که آسیب‌های بیشتری به اجزاء داخلی وارد شود. از این رو تعوض به موقع درب مشت شیشه‌ای بسیار اهمیت دارد.

تعویض درب پشت نیاز به باز کردن گوشی ندارد ولی باید با احتیاط بالا انجام شود. گرم کردن پشت گوشی و سپس باز کردن با ابزار مناسب، می‌تواند بی‌دردسرترین روش باشد. در پشت این شیشه چسب مخصوص جهت نصب نیز قرار دارد که با کندن لایه از روی چسب آماده نصب می‌شود.

شما عزيزان می‌توانید درب يشت شیشه آيفون 13 مینی  اورجینال و باز شده از روی دستگاه را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

برچسب پلمپ ال سی دی آیفون

330٬000 ‎تومان
این برچسب محافظ ال سی دی آیفون می باشد که در کارخانه روی ال سی دی نصب می گردد، تا زمانی که کاربر می خواهد از گوشی استفاده کند. این محصول را به...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید