قاب شفاف مگ سیف آیفون 14 پرو مکس

1٬499٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • قاب شفاف 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • پشتیبانی از شارژ مگ سیف 
  • مقاوم در برابر خط و خش 
  • پوشش قاب پشت و لبه های گوشی 
  • ارسال به تمامی نقاط کشور 
تعداد

قاب شفاف مگ سیف آیفون 14 پرو مکس

قاب شفاف مگ (MagSafe) برای آیفون 14 پرو مکس، مانند نسخه قبلی برای آیفون 14 پرو، یک قاب شفاف با قابلیت مغناطیسی بوده و این قاب به صورت مستقیم بر روی آیفون 14 پرو مکس قرار می‌گیرد. با استفاده از قابلیت مغناطیسی MagSafe، این قاب به آیفون متصل می‌شود و امکان جدا شدن سریع و آسان آن از آیفون را بدون نیاز به هیچ گونه بسته شدن یا باز شدن قفل فراهم می‌کند.

قاب شفاف مگ سیف آیفون 14 پرو مکس، مانند نسخه قبلی برای آیفون 14 پرو، از جنس پلاستیکی با کیفیت بالا ساخته شده است و مقاومتی بیشتر نسبت به ضربه و سایر خطرات را به آیفون شما ارائه می‌دهد. همچنین، این قاب دارای ضخامتی کم و وزنی سبک است که باعث می‌شود آیفون شما به راحتی در جیب یا کیف شما جا بگیرد.

ضمناً، قاب شفاف مگ سیف آیفون 14 پرو مکس با شارژر MagSafe سازگار است و امکان شارژ بی‌سیم آیفون 14 پرو مکس را فراهم می‌کند. همچنین، این قاب با قرار گرفتن بر روی شارژر MagSafe، به صورت خودکار به آیفون 14 پرو مکس متصل می‌شود و شارژر را برای شارژ آیفون شما فعال می‌کند.

قاب شفاف مگ سیف آیفون 14 پرو مکس همچنین دارای طراحی شفاف و زیبا است که به کاربر اجازه می‌دهد طرح زیبای آیفون 14 پرو مکس را حفظ کند. به علاوه، این قاب در دو نوع مات و براق و با قابلیت انتخاب محافظ صفحه نمایشی شفاف یا ضد بازتاب ارائه می‌شود.

مقاومت قاب شفاف مگ سیف آیفون 14 پرو مکس بستگی به جنس و کیفیت ساخت آن دارد و در مقایسه با قاب‌های دیگر، باید این مسئله را در نظر گرفت که هر قابی می‌تواند در برابر خطرات مختلفی مانند خط و خش، ضربه و سایر خطرات محافظت کند.

با این حال، قاب شفاف مگ سیف آیفون 14 پرو مکس با استفاده از جنس پلاستیکی با کیفیت بالا ساخته شده است و به همین دلیل می‌تواند مقاومتی بیشتر نسبت به برخی از قاب‌های دیگر داشته باشد. همچنین، به دلیل استفاده از قابلیت مغناطیسی MagSafe، این قاب به آیفون شما به صورت محکم و با دقت بیشتری متصل می‌شود که می‌تواند به بهبود مقاومت آن در برابر ضربه و سایر خطرات کمک کند.

در کل، استفاده از قاب شفاف مگ سیف آیفون 14 پرو مکس همراه با محافظت ویژه‌ای برای آیفون شما است اما در صورت نیاز به حفاظت بیشتر، می‌توانید از محافظ صفحه نمایشی، پوشش دهنده پشتی و دیگر لوازم جانبی مرتبط با آیفون استفاده کنید.

شما عزیزان می‌توانید قاب مگ سیف آیفون 14 پرو مکس اپل را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
iPhone 14 Pro Max

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید