کاور آیپد مینی 6 مدل اسپیگن

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال برند اسپیگن
  • مناسب برای نسل 2021
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

قاب و کاور اورجینال اسپیگن آیپد 6 مینی

آیپد 6 مینی در سال 2021 در چهار رنگ خاکستری تیره، نقره‌ای، رز گلد و سبز معرفی شد. این سری از تبلت‌های هوشمند آيفون با بدنه‌ای از جنس فلز و آلومینیوم و فریم دور از همین جنس با محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس در مقابل ضربه و خش مقاومت نسبی و کافی دارد.

با این حال یکی از لوازم جانبی که می‌تواند ضمن زیبایی بخشیدن به آیپد شما از آن محافظت نیز نماید؛ قاب و کاور‌های برند‌های معروف و با کیفیت است.

یکی از برند‌های محبوب که در کیفیت همتا ندارد؛ برند اسپیگن است. قاب و کاور اورجینال اسپیگن آیپد 6 مینی با بافت فیبر کربن در مقابل تمام ضربات و خش‌ها از آیپد شما محافظت می‌کند. رنگ این کاور مشکی مات است که زیبایی خاص خودش را دارد.

برش‌های دقیق این کاور باعث شده است تا لمس و فشردن دکمه‌ها به هیچ عنوان به مشکل برنخورد. همچنین این برند برای این سری به صورت اختصاصی از شارژ مغناطیسی Apple Pencil نیز پشتیبانی می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید قاب و کاور اورجینال اسپیگن آیپد 6 مینی را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

قاب شفاف آیفون 13 | iphone 13...

339٬000 ‎تومان
ساخته شده از بهترین متریال محافظت کامل از بدنه آیفون رنگ شفاف ثابت و بدون تغییر رنگ دارای ضمانت سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید