کاور آیپد مینی 6 مدل اسپیگن

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال برند اسپیگن
  • مناسب برای نسل 2021
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

قاب و کاور اورجینال اسپیگن آیپد 6 مینی

آیپد 6 مینی در سال 2021 در چهار رنگ خاکستری تیره، نقره‌ای، رز گلد و سبز معرفی شد. این سری از تبلت‌های هوشمند آيفون با بدنه‌ای از جنس فلز و آلومینیوم و فریم دور از همین جنس با محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس در مقابل ضربه و خش مقاومت نسبی و کافی دارد.

با این حال یکی از لوازم جانبی که می‌تواند ضمن زیبایی بخشیدن به آیپد شما از آن محافظت نیز نماید؛ قاب و کاور‌های برند‌های معروف و با کیفیت است.

یکی از برند‌های محبوب که در کیفیت همتا ندارد؛ برند اسپیگن است. قاب و کاور اورجینال اسپیگن آیپد 6 مینی با بافت فیبر کربن در مقابل تمام ضربات و خش‌ها از آیپد شما محافظت می‌کند. رنگ این کاور مشکی مات است که زیبایی خاص خودش را دارد.

برش‌های دقیق این کاور باعث شده است تا لمس و فشردن دکمه‌ها به هیچ عنوان به مشکل برنخورد. همچنین این برند برای این سری به صورت اختصاصی از شارژ مغناطیسی Apple Pencil نیز پشتیبانی می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید قاب و کاور اورجینال اسپیگن آیپد 6 مینی را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

کاور ایرپاد پرو 2 اسپیگن

355٬000 ‎تومان
Spigen Cover Apple AirPods Pro 2 کاور ایرپاد پرو 2 اسپیگن از مواد نرم و محافظ استفاده می‌کنند مانند سیلیکون یا TPU که از آسیب‌های روزمره، گرد و...

کیف چرمی آیفون مدل CH219

688٬000 ‎تومان
کیف چرم مخصوص مدل های آیفون  لطفا در هنگام سفارش در قسمت توضیحات مدل گوشی خود را بنویسید. بسیار جا دار  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  مقاومت...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید