چگونه موبایل های اندرویدی را به هوم پاد متصل و موزیک گوش کنیم

person نویسنده: list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 4349

محبوب ترین اسپیکر هوشمند که قیمت بالایی نیز دارد، هوم پاد می باشد. هوم پاد قابلیت های زیادی دارد و می تواند با دستیار صوتی هوشمند اپل منطبق شده و به شیوه ای متفاوت تر از بقیه آهنگ های مورد نظرتان را با اتصال به گوشی آیفون ویا آیپد پخش نماید.

کمپانی اپل به دلیل تعصبی که روی محصولاتش دارد، از اول آن ها را بنحوی طراحی می کند که فقط با گوشی آیفون و یا آیپد خود این کمپانی کار کنند. همچنین کیفیت بالای هوم پاد برای همه اثبات شده است.

کلیه محصولات اپل اعم از لوازم جانبی و گجت، با یک استاندارد و یک اندیشه خاص و ویژه طراحی و تولید می شود. از این رو کمپانی اپل برای استفاده از محصولاتش توسط پلت فرم های دیگر سخت گیری به خرج می دهد.

لازم بذکر است که بدلیل این تفکر و دقت است که در محصولاتی نظیر اپل تی وی، هوم کیت، آیفون، هوم پاد و کامپیوترهای مک و... شاهد نظم و کارکرد بسیار بالایی هستیم. از این رو باید به کمپانی اپل در مورد سخت گیری برای استفاده محصولاتش توسط پلت فرم های دیگر حق داد.

در ادامه راهی را نشان می دهیم که بتوانید براحتی با موبایل اندروید با اسپیکرهای هوم پاد موزیک گوش داده و از آن لذت ببرید.

روش پخش موزیک از هوم پاد توسط موبایل های اندرویدی

اپلیکیشن cloudplayer

در google play موبایل اندرویدی  برنامه های زیادی وجود دارد که مدعی به امکان پخش موزیک به صورت Air play می باشند.

ابتدا برنامه cloud player را از google play دانلود کرده و نصب کنید و آن را باز کنید.

در نرم افزار ثبت کنید و یک حساب کاربری -30 day free trial را بصورت رایگان افتتاح کنید تا بتوانید به قابلیت Air play که برای پخش موزیک توسط هوم پاد  لازم می باشد دسترسی داشته باشید.

جای نگرانی نیست تنها می توانید با ایجاد حساب کاربری در google play (درصورتی که از قبل انتخاب نکرده باشید) و به منظور اتصال به اپلیکیشن روی گوگل درایو ضربه وارد نمایید.

انتخاب موزیک مورد نظر برای پخش توسط هوم پاد

تصویر زیر نمایه اصلی اپلیکیشنcloud player را نشان می دهد. در اینجا می توانید موزیک مورد نظرتان را برای پخش با هوم پاد انتخاب کنید.

یک راه ساده استفاده کردن از برنامه های ایستگاه های رادیویی می باشد. برای مثال بمنظور گوش دادن به برنامه های موزیک، ورزشی، علمی یا هرچیزی که به آن علاقه دارید بر روی گزینه magic radio کلیک کنید. پس از انتخاب برنامه روی نماد بالا سمت راست کنار ذره بین کلیک کنید. بعد از آن هوم پاد را از لیست دستگاه های موجود انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. پس از آن موزیک بلافاصله از هوم پاد پخش خواهد شد.

هوم پاد شما کدام یک از آیکون های لیست است؟

ممکن است بخاطر عدم هماهنگی صحیح بین هوم پاد و گوشی اندرویدی، آیکون آن درست نمایش داده نشود. در اینصورت بیشتر در لیست جستجو کنید تا هوم پاد را بتوانید پیدا کنید.

پخش موزیک های موبایل توسط هوم پاد

پخش آهنگ های ایستگاه رادیویی بسیارراحت است. در صورت تمایل به پخش موسیقی های مورد نظر در گوشی تان از راه حل زیر استفاده کنید.

موسیقی هایی که از طریق گوشی در گوگل درایو ذخیره نموده اید را می توانید با cloud player پخش کنید. بدین منظور باتوجه به عکس منوی اصلی برنامه بر روی folders، songs،و یاAlbums کلیک کنید آهنگ مورد نظر را انتخاب و پخش کنید.

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید