ویژگی های جدید watchOS

person نویسنده: محمد رضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1991

اپل امسال در کنار تمام محصولات خود از جدید ترین نسخه سیستم عامل ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

اگر شما یکی از دارندگان اپل واچ هستید و خرید سری جدید این محصول برای شما ممکن نیست باید بدانید اپل به روزرسانیwatchos  را منتشر کرده و شما میتوانید همین الان آن را دانلود کنید.

معرفی watchos

شرکت اپل هر سال در کنفرانسی به نام WWDC از محصولات و سیستم عامل های جدید خود رونمایی میکند و امسال در کنار تمام محصولات شگفت انگیز خود از سیستم عامل جدید اپل واچ خود watchOS  رونمایی کرد.

اگر بخواهیم به چند ویژگی جدید آن اشاره کنیم میتوانیم بگوییم:

·        قابلیت دسترسی مستقیم به اپ استور

·        دسترسی به پادکست

·        خواندن ضربان قلب

·        استفاده از اپل واچ به عنوان کارت دانشجویی

·        برقراری تماس صوتی با واتی-تاکی

·        دریافت اعلان ها و نوتیفکشن های جدید

و چیز های زیاد دیگری از جمله تغییراتی است که در سری جدید watchOS اتفاق افتاده است.

اما مهمترین آن ویژگی هایی است که اپل برای ورزشکاران و کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند و دانشجویان در نظر گرفته است که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

استفاده از اپل واچ به عنوان کارت دانشجویی

اپل در این نسخه امکان جایگزین کردن اپل واچ با کارت دانشجویی را فراهم کرده است.

در این قابلیت جالب دانشجویان به جای به همراه داشتن کارت دانشجویی خود میتوانند کارت دانشجویی خود را به قسمت کیف پول ساعت خود اضافه کرده و در مکان هایی مانند کتابخانه، سالن غذاخوری، خوابگاه و.... از اپل واچ خود استفاده کنند.

در حال حاضر دانشگاه های آلاباما، دوک و آکلاهما از این ویژگی پشتیبانی می کنند ولی به زودی دانشگاه هایی از قبیل هکینز، سانتاکلارا و تمپل نیز اضافه می شوند

خواندن ضربان قلب در اپل واچ

امروزه دیگر میتوانیم با در دست داشتن یک اپل واچ خیلی راحت به نوار قلب و ضربان قلب خود دسترسی داشته باشیم.

دارندگان اپل واچ میتوانند ضربان و نوار قلب خود را از طریق نرم افزار سلامت مشاهده کرده و به صورت یک فایل با فرمت PDF برای پزشک معالج خود ارسال کنند.

WatchOS برای ورزشکاران

مهم ترین و چشم گیر ترین ویژگی اپل که در سری جدید watchOS خود آن را معرفی کرد ویژگی آن برای ورزشکاران و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند بود.

در واقع میتوان گفت اپل یک مربی خانگی آنلاین برای دارندگان این محصول فراهم کرده است.

در این بروزرسانی اپل واچ قابلیت تشخیص خودکار ورزش هایی از قبیل کوهنوردی، یوگا، دوندگی، هایکینگ و بررسی فعالیت های بدنی را دارد.

از دیگر ویژگی های جالب قابلیت رقابت 7 روزه با دوستانتان است که انگیزه ورزش کردن را هم بالا میبرد.

شما یک رقابت را با دوستتان آغاز میکنید و سپس میتوانید میزان پیشرفت خود را با او مقایسه کنید و در آخر برنده و بازنده مشخص میشوند.

و قابلیت جدید آن برای دوندگان این است که آنها میتوانند با در دست داشتن اپل واچ سرعت حرکت بر اساس تعداد گام در دقیقه را مشاهده کنند همچنین در صورتی که بیش از حد آهسته و بیش از حد تند حرکت کنند به آنها هشدار داده خواهد شد.

به روزرسانی watchOS

ساعت های هوشمند سری 1 و2 و3 میتوانند از این به روزرسانی برخوردار شوند.

شما میتوانید از طریق مراجعه به اپلیکیشن WATCH در قسمت GENERAL از زیر مجموعه SOFTWARE UPDATE آخرین نسخه این سیستم عامل را دریافت کنید.

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید