زمان برگزاری رویداد WWDC 2021 اپل مشخص شد

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 464

طبق گزارش جدیدی که شرکت اپل در روز دوشنبه ارائه داده است، روز ۷ ژوئن کنفرانسی به نام WWDC توسط توسعه دهندگان شکل خواهد گرفت.

به طور معمول در این رویداد بزرگ، مثل سابق جدیدترین محصولات شرکت اپل معرفی و در معرض دید همگان قرار خواهند گرفت.

یکی از شگفت آور ترین محصولاتی که قرار است در این رویداد بزرگ به همگان معرفی شود، مک بوک پرو است که همه از آن به عنوان غول دنیای فناوری یاد می کنند.

اگر علاقه مند هستید که اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید و خواندن ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

طبق گزارش جان پراسر، قرار است که تمام مدل های جدید مک بوک، به کنفرانس 2021 WWDC مجهز باشند. اعلام نشده که این مدل ها با کدام ویژگی ها طراحی شده اند. اما شنیده ها حاکی از آن است که این توئیت بعد از گزارش مارک گرمن ازبلومبرگ به اطلاع همگان رسیده است‌.

مهمترین خبری که در این گزارش مشهود است، این که در تابستان سال ۲۰۲۱ قرار است مک بوک پرو به دنیای تکنولوژی وارد و بعد از آن در پایان سال هم، جانشین مک بوک ایر معرفی خواهد شد.

گفته شده که این مک بوک های نسل جدید بسیار قدرت مند هستند و با دو پردازنده ی متفاوت Jade C-Die و Jade C-Die عرضه می شوند.

لازم به ذکر است که دو پردازنده ای که به آن ها اشاره شد، در دو مدل مختلف ۸ هسته ای (مخصوص کارهای سنگین) و دو هسته ای(مخصوص کارهای روزمره) تولید شده اند. البته گفته می شود در بطن این مدل ها پردازنده های گرافیکی ۱۶ و ۳۲ هسته ای نیز وجود دارد که در نوع خود، خارق العاده است.

در مدل های قبلی مک بوک قاعدتا نقص هایی وجود داشته است که طراحان را بر آن داشته این کم و کاستی ها را در مک بوک پرو رفع کنند. برای همین گفته می شود که این نوع مک بوک های جدید از نظر طراحی و کیفیت، منحصر به فرد هستند.

خوشبختانه شرکت اپل، توجه نیازی به خواسته ی کاربران دارد و آن ها را در اولویت قرار می دهد.

از دیگر تغییراتی که به احتمال زیاد در مدل های جدید مک بوک پرو رخ خواهد داد می توان به احیا شدن شارژر مگ سیف، نمایشگر OLED لمسی (تاچ بار) و کنار گذاشته شدن دکمه های فیزیکی، پشتیبانی از درگاه HDMI و رم ۶۴ گیگابایت اشاره کرد.

یکی دیگر از اتفاقاتی که قرار است در کامپیوتر های شرکت اپل رخ دهد، بازگشت درگاه کارت خوان SD می باشد.

مک بوک پرو با ابعاد ۱۳.۳ اینچ دارای رم ۱۶ گیگابایتی خواهد بود و از نظر ویژگی های سخت افزاری، قابل قیاس با مدل های قبلی نخواهد بود.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید