کنفرانس Apple Event در سال ۲۰۲۱ در راه است

person نویسنده: امیر حسینی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 910

طبق روال هر سال اپل نیز امسال در ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ با ما همراه باشید در کنفرانس wwdc 2021


نظرات، شایعات و احتمالات در کنفرانس ۲۰۲۱ اپل 

طبق هر سال اپل کنفراس‌های بینظیری را برگزار می‌کند و در آن از بروزرسانی نرم افزار‌ها  و محصولات جدید رونمایی می‌کند؛ و اما در امسال کنفراس اپل که در راه است روز 14 سپتامبر 2021 برگزار می گردد که مصادف ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ است. حال این سوالی است که ذهن تمامی طرفداران اپل را به خود جذب کرده است.

کمتر ازروز تا کنفراس اپل باقی مانده است و شایعات و اخبار در مورد سورپرایز اپل افزایش یافته است. به طور خلاصه این مباحث در مورد رونمایی از نسل جدید موبایل اپل است که باعث شوق بیشتر طرفداران و خریداران محصولات اپل شده است. اما در کنفراس امسال اپل چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اپل میخواهد چه تکنولوژی جدیدی را معرفی کند؟ آیا قرار است از محصول جدیدی رونمایی شود؟ ممکن است چه قیمتی باشد؟ با توجه به گزارشات به دست آمده در این کنفراس اپل قصد دارد از جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند خود یعنی آیفون 13 رونمایی کند. همچنین گفته شده است همراه با آیفون 13 اپل از نسل جدید هدفون‌های بی سیم خود یعنی ایرپادز سری 3 رونمایی نیز کند. در ادامه قابل ذکر است که از اواسط نوامبر فروش محصولات جدید شروع خواهد شد.
با این حال تمامی مطالب فقط درحد نظریه هستند باید تا روز رونمایی صبر کرد. با به منظور اطلاع از جدیدترین اخبار را در رابطه با کنفراس 14 سپتامبر اپل همراه باشید!


«اپل سرویس حس خوش خرید قطعات و محصولات اورجینال اپل در ایران»

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید