بازی هیجان انگیز

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 562

همه ما به دنبال هیجان انگیز شدن بازی هستیم، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید و در صورت تمایل نظر و انتظارات خود را اعلام بفرمایید تا در مطالب بعدی موارد مورد علاقه شما را بیان کنیم.

با توسعه و پیشرفت چشمگیر در صنعت گوشی های موبایل، شاهد تولید گوشی ها با پردازنده قوی تر و طبیعتا بازی های بسیار پیشرفته، هیجانی و باکیفیت تر از قبل هستیم. گوشی‌های موبایل یکی از گزینه های مناسب برای بازی‌ به حساب می آیند و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری می‌توانند از آن‌ها به‌عنوان جایگزینی مناسب به جای پلی ‌استیشن و ایکس‌باکس استفاده کنند.
بسیاری از کاربران، گیمرهای حرفه‌ای هستند که از طریق گوشی موبایل و تبلت خود، بازی های مختلفی ویژه گوشی های اندروید و ios را انجام می دهند. در واقع در دست گرفتن گوشی موبایل یا تبلت برای انجام بازی بسیار خسته کننده است و لذت واقعی را به کاربران منتقل نمی کند. زیرا بدنه دستگاه‌های موبایل و تبلت، برای این نوع کاربری طراحی نشده‌اند و استفاده مداوم از این دستگاه‌ها برای بازی، علاوه بر اینکه باعث احساس ناخوشایند در کاربران می‎شود، از لذت بازی نیز می کاهد و دیگر اینکه انگشتان دست در حالت‌ نامناسب قرار می‌گیرند و استفاده طولانی مدت این موضوع باعث درد در دست و انگشتان آن ها می شود.
علاوه بر این، چون دستگاه های موبایل و تبلت از صفحات لمسی برخوردار هستند، در حین بازی ممکن است اشتباهی قسمت دیگری لمس شود و بازی بهم بریزد.


طی این سال‌ها سازندگان زیادی تلاش کرده‌اند تا به محدودیت‌های صفحات لمسی غلبه کنند، اگرچه هم برخی از آن ها نتیجه مطلوبی به دست آورده اند ولی هنوز عده زیادی از افراد کنترلرهای فیزیکی را به تاچ اسکرین گوشی‌ ترجیح می‌دهند. یکی از راه حل‌ها برای رفع این مشکل، استفاده از کنترلرهای فیزیکی در گوشی های هوشمند است. کافیست گیم‌پد را به موبایل متصل کرده و به جای صفحه لمسی این بار با کنترلر بازی را انجام دهید.
کاربران می توانند از این دسته های بازی استفاده کنند و حس هیجان و لذت واقعی از یک بازی را لمس نمایند. یکی از قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوب این دسته های بازی این است که دیگر نیازی نیست کاربران گوشی یا تبلت خود را در دست بگیرند و با صفحه لمسی آن مشغول به بازی شوند. فقط کافیست گوشی موبایل یا تبلت را در دسته بازی قرار دهند و به جای لمس گوشی، برای مدیریت بازی از کلیدهای متنوعی که روی دسته بازی قرار گرفته استفاده نمایند. با استفاده از دسته بازی، کاربران تسلط بیشتری بر روی بازی، خواهند داشت.


دسته بازی مناسب موبایل و تبلت

انواع مختلفی از دسته های بازی در بازار وجود دارند. یکی از انواع این محصولات مدل Wireless Telescopic Controller نام دارد که با طیف وسیعی از دستگاه‎های هوشمند سازگاری دارد. این دسته های بازی چند کاره برای همه دستگاه‌های iOS  و اندرویدی مناسب هستند و از انواع گوشی‌ موبایل، آیپد، کامپیوتر، تبلت، آیفون و تلویزیون پشتیبانی می‌کنند. اتصال این دسته بازی به دستگاه‌های قید شده از طریق بلوتوث انجام می گیرد. این دسته از طریق بلوتوث و به صورت بی سیم به گوشی هوشمند شما متصل شده و پس از آن انجام کلیه فرامین را بر عهده می گیرد.


چرا برای انجام بازی با کامپیوتر به دسته بازی نیاز دارید؟

هر قدر هم که شما با کنسول های بازی مشکل داشته باشید و تمایل داشته باشید که از طریق کامپیوتر به انجام بازی بپردازید، باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که بازی های رزمی، فوتبال و بازی های مسابقه ای با کیبورد و موس بسیار سخت و خسته کننده است. حتی گیمر های حرفه ای نیز برای انجام این بازی ها از دسته های بازی استفاده می کنند و ترجیح می دهند از این طریق علاوه بر راحتی و سهولت بازی، هیجان و لذت بازی را حس کنند.


دسته بازی ساده و حرفه ای برای کامپیوتر

وقتی شما تصمیم می گیرید که دسته بازی تهیه نمایید، با مراجعه به بازار و یا حتی وب سایت اپل سرویس ایران، با مدل های مختلف این محصولات روبرو می شوید. قطعا این سوال برای شما پیش می آید که چه مدل دسته بازی مناسب شماست؟ به طور کلی دسته های بازی را میتوان به دو بخش ساده و حرفه ای دسته بندی کرد؛ دسته های ساده، قیمت کمتری دارند و معمولا از ویژگی ها و قابلیت هایی مانند شوک (ویبره) و تکنولوژی اتصال بیسیم برخوردار نیستند. ولی گیم پدهای حرفه ای علاوه بر دارا بودن امکانات خاص، طراحی ظاهری و ارگونومی خاص و منحصر به فردی داشته و دکمه ها در مناسب ترین مکان قرار گرفته اند که خستگی شما را هنگام بازی به شکل قابل توجهی کاهش می دهند و باعث افزایش رضایتمندی کاربران از بازی می شود. این محصولات قیمت بالاتری دارند و از کاربری بهتری برخوردار هستند.


جهت مشاهده انواع دسته های بازی مناسب موبایل و کامپیوتر کلیک کنید

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید