انتقال اطلاعات از گوشی اندروید به آیفون 11

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 3266

سریع ترین روش جهت انتقال اطلاعات از گوشی اندروید به آیفون 11

اگر شما آیفون 11 یا یک آیفون 11 پرو با دوربین های سه گانه شگفت انگیز خریده اید، اولین اشکالی که با آن رو به رو می شوید این است که تمام اطلاعات شما در گوشی اندروید شما وجود دارد. اپل راهی ساده برای انتقال همه داده های خود به آیفون جدید دارد؛  برنامه اندرویدی  Move To iOS ساخت شرکت اپل.

این فرآیند سبب انتقال مخاطبین، سابقه پیام، نشانک های وب سایت، حساب های پستی، تقویم ها، عکس ها و فیلم ها و همچنین بارگیری هر برنامه اندرویدی رایگان در فروشگاه برنامه iOS میشود. این روش با گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید 8.1 و پایین تر کرده است . به عنوان مثال این برنامه در Android 9 Pie  ( نسخه ی 10 اندروید دارد ) متصل نمی‌شوند.

از یک طرف، تصور می‌کنم بسیاری از افراد در حال ارتقا گوشی های قدیمی‌تر هستند که نسخه های قدیمی‌تر اندروید را اجرا می‌کنند. اما از طرف دیگر، تا زمانی که این مطلب را می‌خوانید شاید Move To iOS با Android 9 Pie کار کند. اگر میخواهید قدم به قدم دنبال کنید، نحوه انتقال اطلاعات Android را به آیفون در ادامه بخوانید.

با اپل سرویس همراه باشید...

انتقال اطلاعات از گوشی اندروید به ایفون  11


انتقال داده ها از اندروید 8.1 یا پایین تر

از آنجا که ما در حال انتقال داده هستیم، اولین قدم شارژ هر دو گوشی است. پس از پر شدن باتری ها، گوشی Android خود را به Wi-Fi متصل کنید.

اگر مرورگر Chrome ررا در گوشی خود دارید و میخواهید نشانک های خود (bookmarks) را منتقل کنید، قبل از شروع فرایند انتقال اطمینان حاصل کنید که برنامه به روز شده است.

در مرحله بعد، آیفون جدید را روشن کنید و تا زمانی که در صفحه برنامه ها و داده ها (Apps & Data) قرار گیرید، دستورالعمل ها را دنبال کنید. گزینه انتقال داده را از اندروید (Move Data from Android) انتخاب کنید.

از طریق گوشی Android خود، برنامه Move To iOS را از فروشگاه Google Play نصب کنید، سپس آن را باز کنید. به آیفون خود برگردید، گزینه Continue از صفحه Android را فشار دهید. یک کد 6- یا 10 رقمی ظاهر میشود.

به گوشی Android خود بازگردید و روی Continue در صفحه Move to iOS ضربه بزنید و سپس شرایط و ضوابط را بخوانید و Agree را بزنید. در صفحه Find Your Code، روی گوشه سمت راست و بالا روی Next ضربه بزنید. سپس هنگام درخواست، کد 6 یا 10 رقمی را تایپ کنید.

در مرحله بعد، در دستگاه Android، محتوای مورد نظر برای انتقال به آیفون را در صفحه انتقال داده‌ها انتخاب کرده و روی Next ضربه بزنید. این روند میتواند مدتی طول بکشد، بنابراین توصیه می‌کنم قبل از رفتن به رختخواب یا زمان دیگری که از تلفن خود برای مدتی استفاده نمی‌کنید، آن را شروع کنید. به خاطر داشته باشید که حتی اگر گوشی اندرویدی شما اعلام کرد که روند کار کامل شده است، هر دو گوشی را تنها بگذارید تا زمان بارگیری در آیفون شما تمام شود.

سپس مراحل پایان صفحه را دنبال کنید تا تنظیم iPhone خود را تمام کنید. پس از اتمام انتقال ، برنامه های رایگان را که در فروشگاه App  همسان بودند، بارگیری کنید. در آخر، مطمئن شوید که تمام مطالب خود را با مرور در گالری عکس خود منتقل میکنید.

هر موسیقی، کتاب یا PDF در دستگاه Android شما نیاز به انتقال دستی دارد. اما میتوانید تمام این موارد را از طریق تلفن Android خود با برنامه Android File Transfer در Mac یا PC بارگیری کنید. سپس می‌توانید آنها را به iTunes اضافه کنید و در iPhone  خود همگام سازی کنید یا در iCloud Drive بارگذاری کنید.

اگر انتقال اطلاعات از Android 9 Pie یا جدیدتر صورت می گیرد...

اگر گوشی شما Android 9 Pie را اجرا میکند و قصد انتقال به یک iPhone را دارید، توصیه میکنم Move to iOS را امتحان کنید. اگر کار نکند، برنامه های شخص ثالث برای مک‌ها و رایانه‌های شخصی وجود دارد. برنامه محبوب برنامه‌ای به نام AnyTrans  است.

آخر اینکه، اگر اطلاعات موجود در فضای اندرویدی شما بسیار زیاد است، نیازی به ترک آن هنگام حضور در آیفون نیست. ده ها تا ده ها برنامه Google برای iOS وجود دارد از جمله Google Chrome، Gmail، Google Drive، Google Calendar، GoogleMaps، Google Photos، YouTube، Google Play Music، Google Play Books و Google Play Movies.

امیدوارم این به شما کمک کند و حرکت شما از Android به iPhone راحت تر شود.

 

منبع: Cnet

 

سپاس از همراهی تان

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید