آموزش قابلیت های مسیج(message) آیفون و آیپد

person نویسنده: list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 1 favorite بازدید: 3887

نرم افزار Message در سیستم عامل اپل نسخهios12 قابلیت های بسیاری نظیر طیف وسیعی از فیلترها وافکت های دوربین داردکه بر جذابیت چت و برقراری تماس با این گوشی افزوده است.

چطور مانند یک حرفه ای از قابلیت های اپلیکیشن مسیج(message)در آیفون وآیپد استفاده کنیم؟

imessage

کمپانی اپل درسپتامبر گذشته ازios12 رونمایی کرد که به موجب آن محبوبیت زیادی کسب کرد. درios12 چهار ایموجی جدید افزوده شده است. وجالب‌تر اینکه این ایموجی ها قابل شخصی سازی نیز می باشندو می توان با آنها ایموجی ساخت که مخصوص شخص خود ما می باشدو می توان به صورت شخصی سازی شده در پیام های خود استفاده کرده و تغییری در پیام های خود ایجاد کنیم.

اضافه کردن افکت های دوربین از مهم ترین قابلیت های مسیج آیفون و آیپد

imessage

به منظور استفاده از این قابلیت ها در برنامه مسیج آیفون وآیپد ابتدا اپلیکیشن message را باز و یک پیام جدید ایجاد نمایید و یا در سلسله پیام های قبلی خود وارد شوید. اینک روی آیکون دوربین که در سمت چپ قرار دارد ضربه بزنید تا دوربین باز شود. آیکون جدیدی که بشکل ستاره پنج پر می باشد در سمت چپ دکمه شاتر دوربین ظاهر می شود. روی گزینه Effects strip ضربه بزنید. در اینجا اگر از قبل روی حالت عکس گرفتن سلفی نباشد، دوربین به سرعت به حالت سلفی تغییر خواهد کرد.

انگشتتان را به سمت چپ و راست کشیده تا افکت های imessage نمایان شود. لازم بذکر است که برای هر تصویر می توان از تعداد دلخواه ایموجی استفاده کرد.

متن ها به رنگ آبی و شکل ها با scribble قرمز رنگ همه موارد را توضیح خواهند داد وشما قادر خواهید بود از استیکرهای خاص و افکت های imessage که از قبل نصب نموده اید استفاده نمایید.

اضافه کردن انواع فیلترهای دوربین از جذاب ترین قابلیت های مسیج در آیفون وآیپد است

imessage

از مهم‌ترین ترفندهای imessage استفاده از فیلترهای دوربین است. که در زمره ی جذاب‌ترین قابلیت های مسیج قرار دارد.اپلیکیشن مسیج را باز نموده و درحالیکه عکس درسمت چپ قرارداردو انواع افکت ها در نوار افکت موجود می باشند. انگشتتان را به چپ و راست کشیده تا حالت ها افکت ها نمایان شود.افکت های کتاب کمیک، ابرنگی، گزینه های تکی و...جزء معروف‌ترین افکت ها می باشند.حال میتوان یک مورد از آن ها را انتخاب کرده وبعد بصورت عادی از صورتتان عکسبرداری نموده و نهایتا پیام را ارسال کنید .

اضافه کردن انواع استیکرها از کاربردی ترین قابلیت های مسیج آیفون وآیپد است

imessage

به عنوان کاربردی‌ترین قابلیت ها ی مسیج می توان به استفاده از استیکرهای مسیج اشاره کرد. برای اضافه کردن استیکر به عکس به نوار effects strip برگردید و یک بسته برچسب انتخاب نمایید. این بسته ها به برنامه هایی که از قبل نصب کرده اید بستگی دارند. برای شروع برچسبی را انتخاب و از طریق حرکات دست آن را بزرگ و یا کوچک نمایید. حال موقعیت برچسب با موقعیت تصویرتان درحالت سلفی هماهنگ است وهرموقع که حرکت کردید استیکر نیز همراه شما در صفحه نمایش حرکت می کند. پس از رسیدن به موقعیت دلخواه Done را انتخاب کرده وعکستان را به صورت عادی بگیرید.

اضافه کردن انواع ایموجی ها از بامزه ترین قابلیت های مسیج آیفون

imessage

درنسخه های قبلی ios به شیوه سنتی می توانستید از ایموجی ها در اپلیکیشن imessage استفاده نمایید، یعنی تنها می توانستید بصورت ایجاد و ارسال کلیپ های جداگانه 10 ثانیه ای از آنها استفاده کنید ولی نسخه ios12 این امکان را به شما می دهد که از ایموجی ها بصورت استیکر در پیام رسان استفاده کنید. بدین منظور به effects strip در قسمت دوربین برویدو یک ایموجی را انتخاب نمایید. نوار افکت جدید بصورت pop up کاراکترهایی که در ios دارید و همه ایموجی هایی که ساخته اید را درحافظه خود ذخیره کرده و نمایش می دهد.با انتخاب هرکدام که خواستید آن ایموجی بر روی سرتان قرار می گیرد.

imessage

هر زمان آمادگی داشتید دکمه شاتر دوربین را فشار دهید. در صفحه بعد عکسی که گرفته اید نمایان می شود اگر دوست نداشتید بازگشته و مجدد عکس بگیرید.و در صورت رضایت می توانید باضربه بر روی فلش آبی تصویر را ارسال کنید.

 

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در سه‌شنبه, ژوئن 9, 2020 نوشته شده توسط زهرا پیوند دیدگاه
سلام میخواستم بدونم وقتی ویسی رو توی i message ذخیره یا save میکنیم اون ویس کجا save میشه

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید