شناسایی قطعات تقلبی و اصلی در ios 15.2 توسط اپل

person نویسنده: یاسمین آقاربیع list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1125

براساس آخرین اطلاعیه شرکت اپل،در آپدیت ios 15.2 قابلیتی افزوده شده که میتوان براساس آن اگر دستگاه شما قبلا مورد تعمیر قرار گرفته باشد،مشتص شود و اگر قطعه تازه به کار رفته اصل یا تقلبی باشد به راحتی قابل تشخیص میباشد.

یکی از ویژگیهای آی او اس 15.2 شناسایی قطعات تقلبی و اصلی در آیفون می باشد !

در قابلیت های پیشین که اپل در آپدیت های قبلی خود گوشی های خود افزود،به راحتی میشد متوجه شد که  باطری و یا صفحه نمایشِ تعمیر شده جعلی است یا واقعی، اکنون میتوان با به روز رسانی جدید اپل متوجه تاریخ دقیق تعمیر قطعه و یا تعویض آن شد. از زمان انتشار آیفون ۱۱ به بازار اپل این قابلیت را در اختیار کاربران گذاشت تا هنگامی که صفحه نمایشی تقلبی و جعلی برروی دستگاه تعبیه شد،اخطاری به کاربران نمایش داده شود و از آن پس حتی گوشی های قدیمی تر همانند Xr نیز میتوانند هنگامی که باطری گوشی تقلبی باشد،به کاربران اخطار دهند اما در آیفون های جدیدتر همانند ۱۲ و ۱۳ اطلاعات بیشتری به کاربران در این خصوص داده میشود.
در ورژن های پیشین ios که بر روی آیفون ۱۳ نصب شده بود، تعمیرات صفحه نمایش برای تعمیرکاران سخت تر از قبل شده بود زیرا هرآن ممکن بود تا سنسور های face id از کاربیوفتند. اما در ios 15.2 این پروسه آسانتر شده و کاربران و تعمیرکاران میتوانند بدون اخطاری صفحه نمایش خود را تعمیر و یا تعویض کنند.
تعمیر و یا تعویض قطعات آیفون شما میتواند پروسه استرس زایی باشد زیرا در آپدیت های پیشین شما به هیچ وجه قادر نبودید تا از صحت و اصل بود قطعه نصب شده برروی آیفون خود اطمینان حاصل فرمایید اما در آپدیت ios 15.2 این قابلیت برای راحتی و اطمینان خاطر کاربران افزوده شده تا با خیال راحت قطعات اصل و مورد اطمینان اپل را به راحتی تعمیر و یا تعویض نمایند.

شما می توانید قطعات اصلی آیفون را از شرکت اپل سرویس ایران به صورت اورجینال با ضمانت اصالت خریداری نمایید

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید