معرفی آیفون 8

person نویسنده: امیر حسینی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1658

معرفی اجمالی آیفون 8

آیفون جدید در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری که اپل به آن خاکستری فضایی می‌گوید عرضه شده است. ظرفیت‌های در نظر گرفته شده برای آن ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت است.

این آیفون صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی Retina HD دارد که با رزولوشن ۷۵۰x۱۳۳۴ و قابلیت نمایش ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ نمونه‌ای بی‌نظیر است که مثل همیشه منحصربه‌فرد و خاص کمپانی اپل است. مانند آیفون ۷ این آیفون هم گواهی IP67 دارد؛ یعنی در برابر آب و گرد و خاک مقاوم است. تراشه‌ی جدید و پرقدرت A11 Bionic به همراه پردازنده‌ی M11 قلب تپنده‌ی آیفون ۸ هستند که سرعت، دقت و کارایی فوق‌العاده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دوربین آیفون ۸ با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دیافراگم ۱.۸ ویژگی‌های متعدد و بی‌نظیری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به فلش چهارتایی LED و لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد. قابلیت عکاسی پاناروما، عکاسی HDR، تشخیص بدن و چهره، فوکوس اتوماتیک و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K هم تعدادی دیگر از ویژگی‌های فراوان دوربین اصلی است که به آن اشاره شد.

دوربین سلفی ۷ مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت FullHD است. فلش رتینا، لرزشگیر خودکار تصاویر، تشخیص بدن و چهره تعدادی از ویژگی‌های دوربین سلفی آیفون ۸ است. مانند مدل‌های قبلی آیفون ۸ هم از شبکه پرسرعت LTE پشتیبانی می‌کند.

باتری این دستگاه در مقایسه با آیفون ۷ بهتر شده و تا ۱۴ ساعت زمان مکالمه با اتصال وایرلس و تا ۱۳ ساعت پخش ویدیو را برای کاربر فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های جذاب و جدیدی که در آیفون ۸ شاهد آن هستیم و به لطف وجود درب پشت شیشه‌ای  آن فراهم شده، شارژ وایرلس است که از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید در عرض ۳۰ دقیقه باتری را ۵۰ درصد شارژ کنید.

آیفون ۸ نمونه‌ای بی‌نقص از کنار هم قرارگرفتن تمام فناوری‌های جدید و جذاب است که اپل بار دیگر ثابت کرد در این کار مهارت فوق‌العاده‌ای دارد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید