قدرت نمایی اپل با جدیدترین نسل پردازنده M4

person نویسنده: زهرا انجیدنی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 105

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان قابلیت‌های پردازش هوش مصنوعی در پردازنده M4 را رونمایی کند. ویژگی اصلی این تراشه بکارگیری هوش مصنوعی با قابلیت‌های عملکردی بالا می‌باشد.

بعد از ثابت ماندن نرخ فروش محصولات در سال گذشته اپل تمرکز بیشتری برای ورود این پردازنده به بازار جهانی دارد. با اضافه شدن امکانات ویژه ای که این پردازنده به محصولات می‌دهد باعث تجربه کاربری راحت برای مصرف‌کنندگان خود می‌شود.

پردازنده M4 اپل

این کمپانی ابرقدرت قرار است در اواخر سال 2024 تراشه جدیدی با قدرت هوش مصنوعی وارد بازار کند که با استفاده از این قابلیت قدرت کامپیوترهای خود را به رخ بکشد.

با تمرکز بر روی قابلیت‌های M4 chip عملکرد قابل توجهی را به مک بوک های جدید بخشیده که باعث ارتقا تجربه کاری می‌شود. قدرت محاسباتی ویژه ای که این تراشه دارد سطح جدیدی از راحتی و سرعت را برای کاربران به ارمغان اورده است.

پردازنده M4

این پردازنده قرار است ابتدا بر روی مدل‌های پایه مک بوک اجرا شود. پردازنده قدرتمند M4 قرار است بر اساس نیازهای متفاوت کاربران محصولات خود را در سه سطح مبتدی برای مدل‌های پایه مک بوک و مک مینی، سطح میان‌رده برای مدل‌های بالاتر مک بوک پرو و مک مینی و سطح رده بالاتر برای مک پرو جدید عرضه کند.

پردازنده M4

این کمپانی با ارتقاء عملکرد محصولاتش و رفع نیازهای کاربران سختگیرش این‌بار کاربرانش را راضی‌تر از قبل نگه داشته است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید