mac-mini-m1-2022-256gb

مک مینی اپل M1 با ظرفیت 256 گیگابایت

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • دارای گارانتی بین المللی
  • حافظه 256 گیگابایت
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
ظرفیت رم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

مک مینی اپل M1 با ظرفیت 256 گیگابایت

کامپیوتر کوچک اپل یا مک مینی در سال 2020 توسط شرکت اپل در رویداد One More Thing رونمایی و معرفی شد. این رویداد به معرفی محصولات مبتنی بر M1 بود. از این رو کامپیوتر‌های مک مینی اپل نیز با تراشه M1 طراحی و عرضه شد.

مک مینی جدید با کمک تراشه M1 نه تنها از عملکرد حرفه‌ای برخوردار شد؛ بلکه باعث شد تا توجه کاربران زیادی که به کامیپوتر‌های رومیزی علاقه‌مند هستند به مک مینی اپل جلب شود. اگرچه که کاهش قیمت 100 دلاری آن به دلیل استفاده از تراشه ساخت خود شرکت اپل بی دلیل نبوده است.

طبق گزارش شرکت اپل مک مینی از پرازنده 4 هسته‌ای نیز بهره می‌برد که باعث شده است تا 3 برابر سریع‌تر و بهینه‌تر عمل کند. پیشتیبانی گرافیکی پردازنده یک پارچه M1 8 core GPU اپل نیز باعث تا پردازش گرفیکی نیز با 6 برابر نیز همراه باشد.

مک مینی همانطور که از اسمش مشخص است بسیار کوچک است و در مقابل رقیب‌های ویندوزی خودش عملکرد 5 برابر بهتر و قدرتمند‌تری را دارد. تراشه M1 حتی در این ارتباط باعث شده است تا مک مینی اپل از یادگیری عمیق هوش مصنوعی نیز بهره‌مند شود.

مک مینی از پورت USB-C که از تاندربولت و USB4 پشتیبانی می‌کند؛ بهره‌مند شده است. همچنین مک مینی دارای دو پورت USB-A و یک جک هدفون نیز است.

مک مینی اپل از نمایشگر‌های تا رزولوشن 6K پشتیبانی می‌کند که با این حال به ادعای اپل مصرف خوده مک مینی با نهایت رزولوشن انرژی بهینه‌تری تا 60 درصد داشته است.

مک مینی اپل M1 با ظرفیت 256 گیگبایت حافظه داخلی با دو ظرفیت رم 8 و 16 گیگابایت رونمایی شده است.

با تمام امکانات ذکر شده مک مینی به عنوان یک کامپیوتر حرفه‌ای یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای کامپیوتر‌های رومیزی است که می‌توانید آن را به همراه ضمانت اصالت و سللامت فیزیکی و گارانتی بین المللی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

  • برای مطالعه جزئیات بیشتر بخش جزئیات محصول را مطالعه فرمایید.

مشخصات

ابعاد
3.6 × 19.7 × 19.7 سانتی‌متر
وزن
1200 گرم
تراشه
M1
رم
8 و 16 گیگابایت
حافظه داخلی
256 گیگابایت SSD
پورت USB 3
2 درگاه نسل 2
پورت USB Type-C
با پشتیبانی از تاندبولت 3
اقلام همراه
کابل برق
بلوتوث
5

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید