mac-mini-m1-2022-2tb

مک مینی اپل M1 با ظرفیت 2 ترابایت

تماس بگیرید
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • به همراه گارانتی بین المللی
  • حافظه 2 ترابایت
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
ظرفیت رم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

مک مینی اپل M1 با ظرفیت 512 گیگابایت

شرکت اپل در سال 2020 رویداد One More Thingاز نخستین محصولات مجهز به تراشه M1 رونمایی کرد. یکی از محصولات شگفت انگیزی که توانست توجه علاقمندان و منتقدان زیادی را به خودش جلب کند؛ مک مینی اپل بود. مک مینی در واقع یک کامیپوتر کوچک است که با مجهز شدن به تراشه M1 نه تنها عملکردی حرفه‌ای پیدا کرده است؛ بلکه کاهش قیمت 100 دلاری داشته است. این کاهش قیمت به دلیل بهرمند شدن مک مینی به تراشه‌های اختصاصی اپل به جای پردازنده‌های intel است.

یکی ویژگی‌های ویژه و شگفت انگیز مک مینی که علاقمندان به کامپیوتر‌های رومیزی و خانگی را به خودش جذب کرده است؛ ابعاد کوچک آن است. مک مینی با ابعاد 3.6 در 19.7 در 19.7 سانتی متری با وزنی در حدود 1200 گرم در رنگ نقره‌ای طراحی شد.

مک مینی اپل بجز تراشه M1 که همانطور که گفتیم ساخت خود شرکت اپل است؛ از دو پردازنده مرکزی و گرافیکی برخوردار است. بهبود‌های صورت گرفته در واحد پردازش مک مینی به قدری منحصر به فرد است که باعث شده است تا این کامپیوتر کوچک در مقابل رقبای ویندوزی خود سرعت و قدرت 10 برابر بیشتر و قدرتمند‌تری را داشته باشد.

پردازنده مرکزی مک مینی دارای 4 هسته بسیار یکپارچه با تراشه M1 است. این امر موجب سرعت، قدرت و عملکرد بهینه 3 برابری مک مینی نسبت به گذشته شده است. پردازنده گرافیکی یکپارچه Apple GPU با داشتن 8 هسته، فرکانسی حدود 1278 مگاهرتز دارد که آن را قادر ساخته است تا از 2 نمایشگر به صورت همزمان با حداکثر رزولوشن 6K پشتیبانی کند.

مک مینی با داشتن واحد پردازش تکمیلی ذکر شده و حافظه داخلی SSD توانسته است که مصرف بهینه‌تری از رم در هنگام اجرای برنامه‌ها داشته باشد. رم مک مینی اپل در دو ظرفیت 8 و 16 انتخابی است.

مک مینی از پورت USB-C که از تاندربولت و USB4 پشتیبانی می‌کند؛ بهره‌مند شده است. همچنین مک مینی دارای دو پورت USB-A و یک جک 3.5 میلیمتری نیز است.

با تمام امکانات ذکر شده مک مینی به عنوان یک کامپیوتر حرفه‌ای یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای کامپیوتر‌های رومیزی است که می‌توانید آن را به همراه ضمانت اصالت و سللامت فیزیکی و گارانتی بین المللی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

  • برای مطالعه جزئیات بیشتر بخش جزئیات محصول را مطالعه فرمایید.

مشخصات

ابعاد
3.6 × 19.7 × 19.7 سانتی‌متر
وزن
1200 گرم
تراشه
M1
رم
8 و 16 گیگابایت
حافظه داخلی
256 گیگابایت SSD
پورت USB 3
2 درگاه نسل 2
پورت USB Type-C
با پشتیبانی از تاندبولت 3
اقلام همراه
کابل برق
بلوتوث
5

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید