آموزش اسکن کردن بجای عکس برداری از مدارک

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 697

اگر شما یکی از آن پرینترهای همه کاره فانتزی که شامل اسکنر است ندارید و از شما خواسته می‌شود سند را امضا، اسکن و ارسال کنید، شاید برایتان کار غیرممکنی به نظر می‌رسد.  اما ممکن است شما یک اسکنر درست در دست داشته باشید و از آن بی خبرید. iPhone یا iPad خود. بهتر است از اسکنر اسنادی که در برنامه Notes آیفون پنهان است استفاده کنید. این ویژگی در iOS 11 در سال 2017 اضافه شد، اما اگر از برنامه Notes اپل استفاده نمی‌کنید، پس نمی‌دانید که وجود دارد. در ادامه به شما نشان می‌دهیم که کجا می‌توانید اسکنر را پیدا کنید، چگونه از آن استفاده کنید و چند نکته کلی برای استفاده بیشتر از ویژگی پنهان را برای‌تان پوشش می‌دهیم.

چگونه اسناد را در iPhone یا iPad خود اسکن کنیم

سند را روی یک سطح صاف، در محلی با نور مناسب قرار دهید. شما می‌توانید از برنامه Notes برای اسکن اسناد و اضافه کردن امضا در iPhone یا iPad خود استفاده کنید. 

یک سند را اسکن کنید

  • Notes را باز کنید و یک یادداشت را انتخاب کنید یا یک یادداشت جدید ایجاد کنید.
  • روی دکمه دوربین ضربه بزنید تا اسکن یک سند در Notes شروع شود، سپس روی اسکن اسناد اسکن نماد سند ضربه بزنید.
  • سند خود را در معرض دید دوربین قرار دهید.
  • آیفون یا آی‌پد شما دوربین را با یک دکمه شاتر در نزدیکی پایین صفحه نمایش باز می‌کند. هنوز آن را فشار ندهید. در عوض، از دستورات روی صفحه خود پیروی کنید. برای دریافت بهترین نتایج، دستگاه خود را مستقیماً بالای سند نگه دارید.

  • هنگامی که دوربین شروع به اسکن و جستجوی سند می‌کند، یک کادر زرد ظاهر می‌شود. هنگامی که دستگاهتان به دنبال لبه‌ها و گوشه‌های کاغذ می‌گردد، نکاتی مانند «نزدیک‌تر» را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که کل سند را شناسایی کرد، به طور خودکار یک اسکن را ضبط می‌کند. اگر آیفون شما برای یافتن سند مشکل دارد، می‌توانید دکمه شاتر را فشار دهید. سپس روی Keep Scan ضربه بزنید
  • یک تصویر کوچک از هر صفحه در گوشه پایین سمت چپ نشان داده می‌شود و اسکنر برای ادامه اسکن چندین صفحه باز می‌ماند. 
  • روی ذخیره ضربه بزنید یا اسکن‌های اضافی را به سند اضافه کنید.

چگونه از ChatGPT در آیفون و اپل واچ استفاده کنیم؟

تنظیماتی را برای دریافت اسکن کامل انجام دهید

پس از اسکن سند، می‌توانید تنظیماتی مانند تنظیم گوشه‌ها را انجام دهید، اگر اسکن کاملاً درست نیست، طرح رنگ را تغییر دهید، سند را بچرخانید یا صفحات بیشتری اضافه کنید.

روی سند ضربه بزنید تا باز شود، و همه ابزارهای ویرایش را در پایین صفحه پیدا خواهید کرد. از ابزار برش برای تنظیم گوشه‌ها استفاده کنید یا اگر نمی‌خواهید این اطلاعات گنجانده شود، بخشی از سند را برش دهید.

ما ساده‌ترین راه برای استفاده از ابزار برش را پیدا کرده‌ایم. این است که انگشت خود را نزدیک دایره کوچکی که در هر گوشه سند قرار دارد قرار دهید، که هر یک به عنوان یک ذره‌بین دو برابر می‌شود. این به شما دید بهتری از تنظیمات خود به جای پوشاندن آن‌ها می‌دهد.

سند اسکن شده خود را امضا کنید، به اشتراک بگذارید یا ذخیره کنید

اکنون که سندی را اسکن و تنظیم کرده‌اید، چند گزینه دارید. می‌توانید آن را در برنامه Notes برای مراجعات بعدی نگه دارید، یا می‌توانید آن را امضا کرده و تغییر داده و به اشتراک بگذارید.

آموزش مخفی کردن اپلیکیشن در آیفون

برای نمایش صفحه اشتراک‌گذاری هنگام مشاهده یک سند، روی دکمه اشتراک‌گذاری در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. برای افزودن امضای خود، به زیر میانبرهای برنامه بروید و روی نشانه گذاری ضربه بزنید. ابزار نشانه گذاری ابزارهایی برای ترسیم، نوشتن یا اضافه کردن متن یا اضافه کردن امضای شما دارد. روی علامت "+" ضربه بزنید تا همه گزینه‌های ابزار را ببینید. وقتی امضا یا حاشیه نویسی سند را تمام کردید، سپس می‌توانید آن را ارسال کنید، آن را در برنامه Files ذخیره کنید یا مانند هر سند دیگری در iPhone یا iPad خود آن را ذخیره کنید.

برچسب‎ها: آيفون آیپد

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید