غیرفعال کردن پیغام صوتی

person نویسنده: کوثر قربانی list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 5746

در روز سه‌شنبه، رویداد پاییزی اپل آیفون 15، اپل واچ سری 9، ایرپادهای جدید و انتشار iOS 17 را به نمایش می‌گذارد. این جریان دارای تعداد زیادی ویژگی است که تجربه آیفون شما را بهینه می‌کند، از جمله پست صوتی زنده.

اپل برای اولین بار در WWDC 2023 ویژگی Live Voicemail خود را معرفی کرد، یعنی برداشتی که از ویژگی Call Screening گوگل دارد که پیام صوتی تماس گیرنده را تقریباً در زمان واقعی رونویسی می‌کند. مانند Call Screening، Live Voicemail تماس‌های تلفنی را روی صفحه‌تان رونویسی می‌کند، و به شما این امکان را می‌دهد که تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید ردی بدهید، تماس را دریافت کنید یا حتی در صورت نیاز در میانه راه به تماس پاسخ دهید. در اینجا نحوه روشن کردن و استفاده از این ویژگیرا بهع شما آموزش می‌دهیم.

نحوه استفاده از پست صوتی زنده در iOS 17

  •  فعال کردن پست صوتی زنده

ویژگی Live Voicemail به طور پیش‌فرض در iOS 17 روشن می‌شود. با این حال، اگر می‌خواهید آن را خاموش کنید یا برای شروع روشن نبود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Settings < Phone < Live Voicemail بروید و سپس سوئیچ را تغییر دهید.

  • استفاده از پست صوتی زنده

با فعال بودن این ویژگی، اکنون آماده استفاده از پست صوتی زنده هستید. برای آزمایش، از یکی از اقوام، دوستان یا افراد نزدیک خود بخواهید با تلفن شما تماس بگیرند. وقتی این کار را انجام دادند و صفحه تماس ورودی ظاهر شد، روی نماد پست صوتی در پایین سمت راست ضربه بزنید. در آن زمان، آیفون یک پیام خودکار پخش می‌کند که به تماس گیرنده اطلاع می‌دهد که از سرویس رونویسی استفاده می‌کنید و شروع به صحبت می‌کند.

همانطور که تماس گیرنده صحبت می‌کند، آیفون رونویسی زنده از آنچه گفته می‌شود را نمایش می‌دهد. اگر می‌خواهید پاسخ دهید، می‌توانید از گزینه پیام استفاده کنید یا تماس را دریافت کنید. شایان ذکر است که برخلاف ویژگی Google Call Screening و Bixby Text Call سامسونگ، نمی‌توانید با پیام‌های متنی با هوش مصنوعی با Live Voicemail پاسخ دهید، به این معنی که اگر می‌خواهید در زمان واقعی پاسخ دهید، باید تلفن را بردارید.

voicemail

کدام مدل‌های آیفون از Live Voicemail پشتیبانی می‌کنند؟

تمامی آیفون‌هایی که قابلیت ارتقا به iOS 17 را دارند از Live Voicemail پشتیبانی خواهند کرد. این لیست از دستگاه‌های سازگار شامل هر مدلی از آیفون 15 امسال تا آیفون XR است.

چگونه پست صوتی زنده را خاموش کنم؟

خوشبختانه، اپل غیرفعال کردن Live Voicemail را در صورتی که دوست ندارید از آن استفاده کنید بسیار ساده می کند. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کنید.

  • برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.
  • به تلفن < پست صوتی زنده بروید.
  • کلید «پست صوتی زنده» را خاموش کنید.

voicemail

voicemail

voicemail

وقتی این مراحل را انجام می‌دهید، آیفون شما دیگر تماس‌گیرندگان را با استفاده از قابلیت Live Voicemail در دستگاه نمایش نمی‌دهد، که در صورت فعال بودن بر سیستم پست صوتی شرکت مخابراتی شما اولویت دارد. در عوض، از تماس‌گیرندگان خواسته می‌شود که یک پست صوتی با سیستم شرکت مخابراتی شما بگذارند. از شما خواسته نمی‌شود که پیام را در زمان واقعی "گوش دهید" و پست صوتی حاصل مانند قبل از iOS 17 ظاهر می‌شود، چه در برگه پست صوتی برنامه تلفن، چه در برنامه خود شرکت مخابراتی شما یا از طریق صندوق ورودی تماس.

اگر بعداً تصمیم گرفتید که می‌خواهید مجدداً این ویژگی را فعال کنید، کافی است تنظیمات Live Voicemail را مجدداً باز کنید و کلید «پست صوتی زنده» را دوباره روشن کنید، تا دستگاه شما یک بار دیگر رونوشت‌های پست صوتی را در صفحه آیفون به شما ارائه دهد.

در حال حاضر، Live Voicemail در نسخه بتای عمومی و توسعه دهندگان iOS 17 در دسترس است. در ابتدا فقط برای انگلیسی زبانان در ایالات متحده و کانادا در دسترس است، اما ممکن است پس از انتشار پایدار iOS 17 در سپتامبر امسال، به زبان‌ها و مناطق بیشتری بیاید.

برچسب‎ها: iOS 17

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید