آموزش فعال کردن شارژ بهینه ایرپاد پرو

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: آموزش و بررسی تخصصی محصولات اپل تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1572

از مهم‌ترین مسائل مربوط به گوشی یا هدفون، بحث شارژ و طول عمر باتری دستگاه است. احتمالا ‌می‌دانید که باتری کیس شارژ یا آیفون نباید به صورت 100 درصد شارژ شود. در اینجا در مورد نحوه شارژ کردن ایرپاد و باتری ایرپاد نکات لازم بازگو می‌شود.

همانطور که می‌دانید اگر می‌خواهید طول عمر باتری دستگاه‌تان بیشتر شود، آیفون یا کیس شارژ ایرپاد را بیش از ۸۰ درصد شارژ نکنید؛ این استدلالی است که محققان در سال‌های اخیر به آن رسیده اند تا با این ترفند، طول عمر باتری دستگاه ایرپاد خود را افزایش دهند. دقت داشته باشید این امر به جهت این است که امکان تعویض باتری‌ ایرپاد به راحتی امکان‌پذیر نیست و شما مجبور به استفاده از ایرپادهای یدک هستید؛ با شارژ اصولی ایرپاد، دیگر به هزینه‌های سنگین خرید یک ایرپاد جدید نیاز نداشته باشید.

از نسخه iOS 14.2 به بعد، ویژگی بهینه کردن شارژ دستگاه ایرپاد روی سیستم عامل iOS اضافه شده است. اگر شما از ایرپاد پرو یا ایرپاد 3 استفاده می‌کنید، پس از وصل شدن ایرپاد به گوشی، مسیر زیر را بروید تا گزینه شارژ بهینه را فعال کنید:

  • وارد تنظیمات (settings) شوید.
  • بلوتوث (Bluetooth) راانتخاب کنید.
  • سپس روی گزینه (i) کنار دستگاه ایرپاد بزنید.
  • گزینه Optimized Battery Charging را فعال کنید.

Optimized-charge-airpods

دقت داشته باشید بر روی سایر دستگاه های اپل، مثل آیپد یا مک نیز به همین طریق می‌توانید ویژگی شارژ بهینه ایرپاد را فعال کنید. از این پس ایرپاد شما فقط تا ۸۰ درصد شارژ می شود و پس از آن پیغام آن از تغییر چراغ روی کیس شارژ مشخص می‌شود.

در صورت سریع خالی کردن شارژ ایرپاد پرو، شما می‌توانید باتری اصلی ایرپاد پرو را از فروشگاه اپل سرویس با ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید