باتری اورجینال ایرپاد پرو

باتری اورجینال ایرپاد پرو

1٬229٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • پک یک عددی
  • برداشته شده از روی کار
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

باتری اورجینال ایرپاد پرو

یکی از مشکلات همیشه باتری‌های دستگاه‌های دیجیتال، عمر مفید آنها است. طبق گزارش خوده شرکت اپل باتری‌های ایرپاد‌ها لیتیوم یونی است. علت انتخاب این نوع باتری به شرح زیر است:

  1. به حداکثر رساندن عملکرد باتری: بزرگترین عاملی که بر عمر و طول عمر باتری تاثیر می‌گذارد؛ عملکرد آن در طول زمان است. این مزیت باعث شده است تا کمتر شاهد داغ کردن و باد کردن و... باتری‌های لیتیوم یون باشیم.
  2. به صرفه: فناوی لیتیوم ییون قابل شارژ غیر قابل تعویض در حال حاضر بهترین عملکرد را برای ایرپاد پرو به ارمغان می‌آورد. باتری‌های لیتیوم یونی در مقابل این مزیت وزن کمتر، طول عمر بیشتر و کارآمدتر شارژ می‌شوند.
  3. خدمات و بازیافت: پس از تعویض این نوع باتری‌ها ظرفیت دستگاه کاهش نمی‌یابد. زیرا این باتری‌ها سازگاری بالایی دارند. همچنین باتری قدیمی جایگزین شده، قابل بازیافت است و کمترین آسیب را به محیط زیست می‌رساند.

با تمام این موارد همانطور که خود اپل اشاره کرده است با افزایش عملکرد باتری به وسیله پردازش‌های سنگین مانند برقراری تماس، بازی‌های ویدیویی، استریم و سایر موارد در طول زمان باعث می‌شود که ظرفیت باتری همانند اول نباشد. در صورتی که متوجه شدید که گوشی ایرپاد شما زمان بیشتری را برای شارژ شدن باید در کیس ایرپاد قرار بگیرد؛ زمان آن رسیده است که باتری فعلی گوشی ایرپاد شما با باتری یدکی اورجینال ایرپاد پرو تعویض شود.

شما عزیزان می‌توانید باتری ایرپاد پرو اورجینال و رو کار را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Apple Airpods Pro

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری ایرپاد سری 3

از 1٬100٬000 ‎تومان
100% اورجینال به صورت رو‌کاری دارای ضمانت سلامت فیزیکی امکان تعویض در واحد خدمات (تهران) ارسال به سراسر کشور

باتری گوشی ایرپاد سری 1 و 2

از 890٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی ایرپاد پک تک عددی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور لطفا آموزش تعویض باتری ایرپاد...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید