توقف فروش قلم هوشمند اپل

person نویسنده: امیرحسین عزیزی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 843

فروش قلم هوشمند اپل در سراسر فروشگاه‌های اپل متوقف شد!

اپل پنسل یا قلم هوشمند اپل، ابزاری برای طراحی، نقاشی و کار‌های متفرقه با دقت بسیار بالا می‌باشد؛ بکارگیری آن، سازگاری و ویژگی‌های قابل توجه‌ای هنگام کار با آیپدتان فراهم می‌آورد که قلم‌های معمولی با برند متفرقه نخواهند داشت. از جمله این ویژگی‌ها، عدم قبول لمس دست هنگام اتصال قلم به دستگاه،حسگر تشخیص فشار، تشخیص زاویه قرارگیری قلم بر روی صفحه و سایر می‌باشد که به طور مفصل طی مقاله‌ای جدا به بررسی آن خواهیم پرداخت.

apple-pencil

برخی از اپل استور‌های ایالات متحده فروش محصولات Apple Pencil را متوقف نمودند تا موجودی آداپتور تبدیل تایپ سی به لاتنینگ افزایش یابد. لازم به ذکر است که این آداپتور برای شارژ کردن قلم اپل لازم است.
نسل دهم آیپد فقط و فقط با نسل اول Apple Pencil سازگاری دارد و آداپتور تایپ سی برای شارژ این قلم، نزدیک به یک ماه است که ناموجود می‌باشد.
اپل دستورالعملی مبنی بر عدم فروش Apple Pencil به تمامی فروشگاه‌های اپل ارسال نمود تا موجودی آداپتور آن فراهم گردد. این تاخیر در فروش موجب خواهد شد تا مشتریان هنگام خرید آیپد نسل جدید، راحت‌‌تر بتوانند اپل پنسل و آداپتور موردنیاز آن را تهیه نمایند. همچنین طبق اخبار اعلام شده در سایت اپل، طی یک الی دو هفته آینده فروش مجدد آیپد جدید و اپل پنسل به زودی در تمامی اپل استور‌ها از سر گرفته خواهد شد.

شما می‌توانید جهت خرید قلم اپل نسل اول و دوم بر روی لینک‌های زیر کلیک نمایید.

قلم اپل نسل اول -Apple Pencil 1

قلم اپل نسل دوم - Apple Pencil 2

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید