تعمیر سلف سرویس اپل اکنون در دسترس است

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 319

قطعات و ابزار اصلی اپل اکنون می‌توانند توسط مشتریان آمریکایی خریداری شوند. اپل برای مشتریان آمریکایی خود به صورت آزمایشی این قابلیت را گذاشته و به دنبال ارتقا سطح محصولات خود می‌باشد.

اپل امروز اعلام کرد که تعمیر سلف سرویس اکنون در دسترس است و کتابچه راهنمای تعمیر و قطعات و ابزار اصلی اپل را از طریق فروشگاه تعمیر سلف سرویس اپل ارائه می‌دهد. تعمیر سلف سرویس در ایالات متحده(آمریکا) در دسترس است و در اواخر سال جاری به کشورهای دیگر (ابتدا از اروپا) گسترش خواهد یافت.

فروشگاه اینترنتی جدید بیش از 200 قطعه و ابزار مجزا را ارائه می‌دهد و به مشتریانی که با پیچیدگی‌های تعمیر دستگاه های الکترونیکی با تجربه هستند، این امکان را می دهد تا تعمیرات آیفون 12 و آیفون 13 و آیفون SE (نسل سوم) مانند نمایشگرو باتری و دوربین را کامل کنند. در اواخر امسال این برنامه همچنین شامل کتابچه‌های راهنما، قطعات و ابزارهایی برای انجام تعمیرات رایانه‌های مک با سیلیکون اپل خواهد بود.

برای شروع فرآیند Self Service Repair، مشتری ابتدا با مراجعه به این سایت اپل، دفترچه راهنمای تعمیر محصولی را که می خواهد تعمیر کند؛ مرور می‌کند. سپس می‌توانند به فروشگاه تعمیرات سلف سرویس اپل مراجعه کرده و قطعات و ابزار لازم را سفارش دهند.

هر قطعه اصلی اپل برای هر محصول طراحی و مهندسی شده است و برای اطمینان از بالاترین کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان، آزمایشات گسترده ای را پشت سر می‌گذارد. قطعات همان قطعات با همان قیمتی هستند که در شبکه ارائه دهندگان تعمیرات مجاز اپل موجود است. برای تعمیرات خاص، مشتریان هنگام بازگرداندن قطعه جایگزین شده برای بازیافت اعتباری دریافت خواهند کرد.

ابزارهای اپل در دسترس مشتریان در فروشگاه تعمیرات سلف سرویس همان ابزارهایی است که توسط شبکه تعمیرات اپل استفاده می‌شود. آنها سفارشی طراحی شده‌اند تا به ارائه بهترین تعمیرات برای محصولات اپل کمک کنند، و طوری طراحی شده‌اند که در برابر سختی‌های عملیات تعمیر حرفه‌ای با حجم بالا مقاومت کنند، جایی که ایمنی و قابلیت اطمینان بالاترین اولویت را دارند. ابزارهای باکیفیت ارائه شده از طریق Self Service Repair شامل درایورهای گشتاور، سینی های تعمیر، پرس نمایشگر و باتری و موارد دیگر می‌باشد.

اپل کیت های اجاره ابزار را با قیمت 49 دلار ارائه می‌دهد تا مشتریانی که مایل به خرید ابزار برای یک بار تعمیر نیستند همچنان به این ابزار تعمیر حرفه ای دسترسی داشته باشند. کیت‌های اجاره یک هفته ای به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می‌شود.

تعمیر سلف سرویس بخشی از تلاش های اپل برای گسترش بیشتر دسترسی به تعمیرات است. برای اکثریت قریب به اتفاق مشتریانی که تجربه تعمیر دستگاه های الکترونیکی را ندارند، مراجعه به یک تعمیرکار حرفه‌ای با تکنسین‌های خبره که از قطعات اصلی اپل استفاده می‌کنند، مطمئن‌ترین راه برای تعمیر است.

در طول سه سال گذشته، اپل تعداد مکان‌های خدماتی با دسترسی به قطعات، ابزارها و آموزش‌های اصلی اپل، از جمله بیش از 3000 ارائه‌دهنده تعمیرات مستقل را تقریباً دو برابر کرده است. شبکه جهانی بیش از 5000 ارائه دهنده خدمات مجاز اپل از بیش از 100000 تکنسین فعال پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، در ایالات متحده، از هر 10 مشتری اپل، هشت نفر در عرض 20 دقیقه در یک ارائه دهنده خدمات مجاز قرار دارند.

همچنین امروز، اپل مقاله ای با عنوان «گسترش دسترسی به خدمات و تعمیرات ایمن، قابل اعتماد و ایمن» منتشر کرد که جزئیات رویکرد اپل برای طراحی محصولات بادوام و افزایش دسترسی به تعمیرات را نشان می‌دهد.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید