کیس شارژ ایرپادز پرو ۲ با ویژگی های آینده عرضه خواهد شد

person نویسنده: مریم سوقندی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 363

پیش بینی می شود ایرپادز پرو 2 اپل در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) عرضه شود. در این مقاله قصد داریم تمام شایعات پیرامون این محصول جدید اپل را بررسی کنیم.

اگرچه AirPods Pro 2 ممکن است طراحی جدیدی نداشته باشد، اما شایعات حاکی از آن است که قاب آن شاهد تغییرات زیادی خواهد بود.
با توجه به صحبت های اندرو اوهارا از AppleInsider که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، انتظار می رود کیس شارژ ایرپادز پرو 2 ، تغییراتی در طراحی داشته باشد که به گفته اندرو این کیس احتمالا دارای بلندگو و میکروفون و همچنین قسمتی برای اتصال بند باشد.

airpod pro 2 case

اوهارا گفت که نمی تواند صحت رندرها را تأیید کند، اما آنها با شایعات قبلی در مورد کیس شارژ جدید AirPods Pro مطابقت دارند.
انتظار می‌رود کیس شارژ جدید پشتیبانی «Find My » را به دست آورد و به کاربران امکان می‌دهد در صورت گم شدن یا گم شدن آن، حتی زمانی که AirPods Pro در قاب قرار نگرفته‌اند، مکان آن را در اپلیکیشن Find My ردیابی کنند. در اوایل سال جاری، مینگ-چی کو، تحلیلگر، گفت که کیس می‌تواند در صورت گم شدن صدایی منتشر کند که این ویژگی اضافه کردن بلندگو به کیس جدید را توجیه می کند.

airpod pro 2 case

رندرها همچنین یک حفره را که پیش بینی می شود یک میکروفون باشد ،نشان می دهد که البته به طور قطعی مشخص نیست چه کاربردی دارد. یکی از احتمالات این است که می‌توان از میکروفون برای قابلیت دسترسی « Live Listen» اپل استفاده کرد که می‌تواند به افراد کمک کند مکالمه را در یک منطقه پر سر و صدا یا در یک اتاق بشنوند. میکروفون کیس می‌تواند صدا را دریافت کرده و به AirPods Pro که در گوش شخص است، بفرستد و شنیدن صدا را آسان‌تر می‌کند.
همچنین می‌توان انتظار شارژ MagSafe را داشت. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که پشتیبانی از شارژ سریع نیز در احتمالات وجود دارد.
در آخر، رندرها یک بریدگی در سمت راست کیس را نشان می‌دهند که احتمالاً برای اتصال ایرپادز در نظر گرفته شده است. این ویژگی باعث می شود بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی، قاب AirPods Pro را به جاکلیدی خود وصل کنید!

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید