apple-watch-1-42mm-heart-beat-sensor-and-charge

ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری

1٬360٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی کار 
  • دارای ضمانت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور  
تعداد

ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری

اپل واچ سری 1 که در سال 2016 معرفی شد؛ دارای امکانات زیادی از جمله سنسور ضریان قلب بود. در واقع فلسفه وجود سنسور‌ها و حسگر‌ها باعث تولید و محبوبیت ساعت‌های هوشمند شد.

ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 1 پشت دستگاه قرار گرفته است.

ماژول شارژ وظیفه شارژ رسانی به باتری اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری را دارد. باتری قرار گرفته در اپل واچ سری 1 لیتیوم یونی است. باتری‌های لیتیوم یونی عمر مفید و طولانی دارند. اما شرط حفظ سلامت فیزیکی آنها تغذیه رسانی صحیح است. این باتری دارای ظرفیت 250 میلی آمپر ساعت است که با شارژ رسانی توسط ماژول شارژ می‌تواند تا 18 ساعت شارژدهی داشته باشد

سنسور ضربان قلب که باعث تعلق گرفتن گواهی EGC به این سری از اپل واچ شده است؛ می‌تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند و در برنامه EGC به شما گزارش دهد. اگر چه که این امکان برای تشخیص حملات قلبی نیست اما در صورت ریتم قلبی نادرست در طول زمانی مشخصی آن را به شما گزارش می‌کند و از این طریق می‌تواند مشکلات قلبی را تشخیص دهد.

مجموعه این قطعات ممکن است در طول زمان به وسیله عوامل مخرب آسیب ببیند. در این صورت بایستی تمام مجموعه تعویض شود. شما عزیزان می‌توانید ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی کار را از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید