مادربرد اپل واچ سری 1 سایز 38 میلیمتری

1٬280٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • ضمانت اصالت کالا
  • باز شده از روی اپل واچ
  • به همراه فلت ها
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

مادربرد اپل واچ 1 سایز 38 میلیمتری

اپل واچ سری 1 در سال 2016 با امکانات و جزئیات سخت افزاری جدیدتری معرفی شد.

سیستم عامل WachOS 3.0 با قابلیت بروزرسانی به نسخه‌های بالاتر وظیفه داشت که امکاناتی که کاربر انتخاب می‌کند را در قالب مجموعه‌ای از دستورات عمل به واحد پردازش انتقال دهد. این دستورات می‌توانست شامل گزارش گیری حسگر‌ها، ارسال پیام، برقراری تماس، مشاین حساب و اجرای نرم افزار‌های دیگر باشد.

واحد پردازش متشکل از تراشه Apple S1P و دو پردازنده مرکزی و گرافیکی است. پردازنده مرکزی دو هسته‌ای MHz Cortex-A7 520 و پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 طراحی شده است. این واحد قدرتمند با انتخاب دستورات با توجه به اولویت و اهمیتشان با بیشترین سرعت ممکن دستورات را اجرا می‌کنند.

برای اجرای دستورات مادربرد وظیفه دارد تا قطعات مربوطه را به صورت یکپارچه درآورد. در واقع مادربرد مثل یک پل ارتباطی است که بر روی آن واحد پردازش نصب شده است. همچنین قطعات دیگر از طریق فلت مربوطه به مادربرد متصل شدند.

در صورتی که این قطعه معیوب شود ارتباط تمام اجزا با یکدیگر قطع و سلامت فیزیکی آنها به خطر می‌افتد. در این صورت بایستی مادربرد فعلی که بر روی اپل واچ سری 1 سایز 38 میلیمتری است با قطعه یدکی اورجینال تعویض شود.

از آنجایی که شرکت اپل قطعات یدکی محصولات خودش را تولید نمی‌کند. بایستی از قطعات رو کاری استفاده کرد.

شما عزیزان می‌توانید قطعه یدکی مادربرد اورجینال و باز شده از روی اپل واچ سری 1 سایز 38 را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید