heart-beat-sensor-and-charge-S-1-38

ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 1 سایز 38 میلیمتری

1٬230٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی کار 
  • دارای ضمانت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور  
تعداد

ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب اپل واچ سری 1 سایز 38 میلیمتری

اپل واچ سری 1 در سال 2016 معرفی شد و عرضه  شد. اپل واچ سری 1 دارای قابلیت‌های جدید از جمله سنسور ضریان قلب است. وجود مجموعه‌ای از این قابلیت‌ها در اپل واچ سری 1 باعث شد تا این ساعت هوشمند به یکی از محصولات پر فروش سال 2016 تبدیل شود.

همانطور که گفتیم اپل واچ سری 1 دارای سنسور ضربان قلب اپل واچ است که می‌تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند و به شما نتیجه آن را گزارش دهد. قابل ذکر است که سنسور ضربان قلب تعبیه شده در اپل واچ سری 1 برای اندازه گیری ضربان قلب و بررسی ریتم آن است. در نتیجه فقط مشکلات قلبی ناشی از نادرست بودن گزارش ریتم قلب را می‌تواند تشخیص دهد و نمی‌تواند حتی در بازه چند ساعتی حملات قلبی را تشخیص دهد.

سنسور ضربان قلب در پشت ساعت هوشمند اپل واچ سری 1 با ماژول شارژ قرار گرفته است. در واقع این دو قطعه یک مجموعه کامل هستند و با هم تعبیه شدند. ماژول ذکر شده از اهمیت زیادی در شارژ رسانی به باتری اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری برخوردار است. این به دلیل این است که باتری تعبیه شده در اپل واچ سری 1 لیتیوم یونی است. این باتری طول عمر و قدرت بالایی در شارژ رسانی دارند. با این در صورت مختل شدن عملکرد ماژول شارژ باتری نیز آسیب خواهد دید.

از آنجایی که این قطعات در یک مجموعه تعبیه شدند؛ حتی در صورت آسیب دیدن یکی از قطعات بایستی کل مجموعه تعویض شود

شما عزیزان می‌توانید مجموعه کامل ماژول شارژ و سنسور ضربان قلب را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی دستگاه از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید