مادربرد اپل واچ سری 1 سایز 42 میلیمتری

1٬500٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال
  • باز شده از روی اپل واچ
  • به همراه فلت‌ها
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • ارسال به سراسر کشور
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

مادربرد اپل واچ 1 سایز 42 میلیمتری

اپل واچ سری 1 در سال 2016 با پلتفرم اختصاصی معرفی شد. پلتفرم اپل واچ مجموعه ای سیستم عامل، تراشه، حافظه، پردازنده مرکزی و گرافیکی است.

سیستم عامل اپل واچ سری 1 دارای سیستم عامل ساده‌تری نسبت به نسل‌های بالا‌تر است. این سری با سیستم عامل  WatchOS 3.0 رونمایی شد که می‌تواند به نسخه 4.0 نیز ارتقا یابد. سیستم عامل‌های اپل متفاوت‌ترین نسبت به دستگاه‌های برند‌های دیگر است و این امر نیز در ساعت‌های هوشمند اپل نیز رعایت شده است. سیستم عامل WatchOS بسیار خاص است و امکانات پایه یک گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد.

اپل واچ سری 1 مجهز به Apple S1P است که تجربه عالی از سرعت عملکرد یک ساعت هوشمند را نشان می‌دهد. قدرت این تراشه با کمک پردازنده مرکزی دو هسته‌ای 520    MHz Cortex-A7 و پزدانده گرافیکی PowerVR G6200 باعث شده که تجربه کاربری از یک ساعت هوشمند همانند یک گوشی نسبتا هوشمند مشابه باشد.

رم 512 مگابایتی و حافظه 8 گیگابایتی به خوبی به سیستم عامل امکان خواندن دستورات و انتقال انها به پردازنده‌ها را می‌دهد.

شرط عملکرد صحیح فرآیندهای ذکر شده کارکرد درست تمام قطعات سخت افزاری ساعت هوشمند اپل واچ سری 1 است. این وظیفه مهم به عهده مادربرد است.

در واقع تمام قطعات به صورت نصب بر روی مادربرد و یا اتصال به کمک فلت‌ها به مادربرد اپل واچ سری 1 ارتباط دارند. در نتیجه مادربرد به ایفا نقش پل ارتباطی بین تمام قطعات وظایف آنها را یکپارچه و یک هدف می‌کند.

در صورتی که این قطعه آسیب ببیند کارکرد تمام قطعات ساعت هوشمند شما مختل می‌شود. شما عزیزان می‌توانید قطعه یدکی مادربرد اورجینال اپل واچ سری 1 را به صورت باز شده از روی دستگاه از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی با تمام فلت‌های همراه خریداری فرمایید.

12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید