کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو 2 مدل Type C

1٬199٬000 ‎تومان
بدون مالیات

کابل شارژ اصلی ایرپاد پرو ۲ با کانکتور USB-C، به صورت کاملا اورجینال مناسب شارژ ایرپاد پرو ۲ می باشد که در مجموعه اپل سرویس ایران به فروش می رسد


  • ۱۰۰٪ اورجینال
  • ضمانت اصالت کالا
  • دوسر تایپ سی
  • طول ۱ متر
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو 2 مدل تایپ سی

با کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو 2 مدل Type C، همیشه برای شارژ ایرپاد‌های خود آماده باشید. این کابل شارژ با کیفیت برتر و قابلیت انتقال داده‌ها به طور سریع و امن، به عنوان جایگزینی ایده‌آل برای کابل شارژ اصلی همراه ایرپاد‌های ایرپاد پرو 2 مدل Type C عرضه شده است.

ویژگی‌های محصول:

۱. کیفیت بالا: این کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو 2 مدل Type C با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث می‌شود طول عمر طولانی و کارایی بهتری داشته باشد.
۲. سرعت شارژ سریع: با توان خروجی بالا، این کابل شارژ به شما اجازه می‌دهد ایرپاد‌های خود را به سرعت شارژ کنید، تا همیشه برای استفاده آماده باشند.
۳. امنیت در انتقال داده‌ها: به لطف طراحی خاص این کابل شارژ، انتقال داده‌های شما در طول فرآیند شارژ به طور کاملاً امن و بدون خطر از دست رفتن اطلاعات انجام می‌شود.
۴. سازگاری گسترده: این کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو 2 مدل Type C با اکثر دستگاه‌هایی که از پورت Type C پشتیبانی می‌کنند، سازگاری دارد. از جمله ایرپاد‌های ایرپاد پرو 2 مدل Type C، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های دیگر.
۵. طراحی کم‌حجم و قابل حمل: این کابل شارژ کوچک و قابل حمل است، بنابراین می‌توانید آن را به راحتی در کیف یا جیب خود قرار دهید و همیشه در دسترس باشید.

با انتخاب کابل شارژ اورجینال ایرپاد پرو 2 مدل Type C، می‌توانید از شارژ سریع و امن ایرپاد‌های خود لذت ببرید. پس همین حالا این کابل شارژ را سفارش دهید و تجربه‌ای نوین از شارژ ایرپاد‌های خود را تجربه کنید.

خرید ایرپاد پرو ۲ تایپ سی

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

بالشتک یدکی ایرپاد پرو 2 اپل

از 270٬000 ‎تومان
بالشتک پلاستیکی سر ایرپاد پرو ۲ با توجه به کوچکی آن کارایی بسیار بالایی دارد. مهمترین آن حفظ حالت نویز کنسلینگ و نیز پخش با کیفیت صدا می باشد. این...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید