کیس شارژ یدکی ایرپاد پرو 2 اپل

4٬390٬000 ‎تومان
بدون مالیات

Airpods Pro 2022 Case Charge

کیس شارژ ایرپاد پرو نسل 2 با پورت لایتنینگ، به عنوان یک جعبه شارژ قابل حمل برای ایرپاد پرو نسل 2 عمل می کند. این کیس شارژ دارای یک درگاه پورت لایتنینگ است که با استفاده از کابل لایتنینگ قابل شارژ است. این کیس شارژ دارای یک باتری داخلی است که می تواند ایرپاد ها را تا چند بار شارژ کند. با استفاده از کیس شارژ ایرپاد پرو نسل 2 با پورت لایتنینگ، می توانید ایرپاد های خود را همیشه شارژ نگه دارید و آنها را هنگام نیاز شارژ کنید.


  • 100% اورجینال 
  • برداشته شده از روی پک اصلی
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

کیس شارژ اورجینال ایرپاد پرو 2 لایتنینگ

کیس شارژ ایرپاد پرو 2 یک محصول از شرکت اپل است که به منظور شارژ و حمایت از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد پرو 2 طراحی شده است. این کیس شارژ دارای باتری داخلی است که با اتصال کیس به یک منبع تغذیه، می‌توان آن را شارژ کرد. سپس با قرار دادن هدفون‌های ایرپاد پرو 2 درون کیس، هدفون‌ها نیز شارژ می‌شوند.

علاوه بر شارژ، کیس شارژ ایرپاد پرو 2 از امکانات دیگری نیز برخوردار است. به عنوان مثال، با لمس کردن دکمه‌ای روی کیس، می‌توان اتصال بین کیس و دستگاه پخش صوت را برقرار کرد و هدفون‌ها را به راحتی به دستگاه متصل کرد. همچنین، اگر هدفون‌های ایرپاد پرو 2 گم شوند، کیس شارژ این امکان را دارد که موقعیت هدفون‌ها را با استفاده از سیستم تشخیص موقعیت جغرافیایی پیدا کند.

کیس شارژ ایرپاد پرو 2 با طراحی زیبا و کوچک خود، به راحتی در جیب قرار می‌گیرد و به عنوان یک لوازم جانبی مفید برای هدفون‌های ایرپاد پرو 2 محسوب می‌شود.

همانطور که اشاره کردیم؛ کیس شارژ یا منبع تغذیه رسانی و نگهداری گوشی از قطعات اصلی ایرپاد پرو 2 محسوب می‌شوند. کیس شارژ ایرپاد پرو 2 دارای درگاه لایتنینگ است اما از شارژ بی‌سیم Qi و مگ‌سیف نیز پشتیبانی می‌کند. کیس شارژ ایرپاد به شرح زیر می‌تواند شارژ‌رسانی کند:

  • حداکثر 6 ساعت حالت پخش صدا تا 30 ساعت با کیس شارژ
  • حداکثر 5.5 ساعت حالت پخش صدا با روشن بودن صدای فراگیر
  • حداکثر 4.5 ساعت حالت مکالمه تا 24 ساعت با محفظه شارژ

به صورت کلی بدون کیس شارژ، استفاده و بهره بردن از امکانات خارق العاده ایرپاد پرو 2 غیر ممکن است. در صورتی که کیس شارژ ایرپاد شما گم شده است یا به دلایلی معیوب شده است؛ می‌توانید بدون نیاز به خرید یک هدفون جدید، کیس یدکی ایرپاد پرو 2 را تهیه نمایید.

همچنین فروشگاه اپل سرویس گوشی‌های سمت راست و چپ ایرپاد پرو 2 و لوازم جانبی این محصول را نیز موجود دارد:

گوش سمت راست ایرپاد سری پرو 2

گوشی سمت چپ ایرپاد سری پرو 2

محافظ ایرپاد پرو 2

کیس شارژ یدکی ایرپاد پرو 2 از روی پک اصلی برداشته می‌شود و قابل همگام سازی با گوشی‌های پک دیگر نیز است. شما عزیزان می‌توانید کیس شارژ اورجینال اپل را به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

برند
اپل
مدل
Apple Airpods Pro 2nd Generation

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

باتری گوشی ایرپاد سری 1 و 2

از 890٬000 ‎تومان
100% اورجینال باز شده از روی ایرپاد پک تک عددی دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی ارسال به سراسر کشور لطفا آموزش تعویض باتری ایرپاد...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید