کاور ایرپاد پرو 2 اسپیگن

355٬000 ‎تومان
بدون مالیات

Spigen Cover Apple AirPods Pro 2

کاور ایرپاد پرو 2 اسپیگن از مواد نرم و محافظ استفاده می‌کنند مانند سیلیکون یا TPU که از آسیب‌های روزمره، گرد و غبار، خط و خش و حتی ضربات جلوگیری می‌کنند. این کاورها به شکل محافظی روی بدنه AirPods قرار می‌گیرند و به دکمه‌ها و پورت‌های آن دسترسی دارند.


  • 100% اورجینال
  • دارای ضمانت اصالت
  • ساخته شده از بهترین مواد سیلیکون
  • ارسال به سراسر کشور

تعداد

قاب محافظ ایرپاد پرو 2 اسپیگن

کاورهای محافظ برای AirPods معمولاً از مواد نرم و انعطاف‌پذیر مثل سیلیکون یا TPU ساخته می‌شوند. این محافظ‌ها بر روی AirPods قرار می‌گیرند و به دلایل زیر می‌توانند مفید باشند:

  1. محافظت فیزیکی: محافظ ایرپاد پرو 2 اسپیگن  از آسیب‌های روزمره مثل خط و خش، گرد و غبار، ضربات و سایر خطراتی که ممکنه به AirPods وارد شوند، محافظت می‌کند.

  2.  استفاده آسان: کاورها به آسانی روی AirPods قرار می‌گیرند و دسترسی راحت به دکمه‌ها و پورت‌های آنها را فراهم می‌کنند.

  3. طراحی شخصیت‌بخش: کاورهای اسپیگن طراحی زیبا و جذابی دارند که به AirPods شما یک نگاه جدید می‌دهند و می‌توانند به سلیقه و سبک شما بپردازند.


  4.  ویژگی‌های اضافی:این کاورها دارای ویژگی‌هایی مثل قابلیت آویزان کردن، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، و یا قسمت‌های اضافی برای نگهداری کابل‌های شارژ می‌باشند.

با خرید کاور محافظ ایرپاد پرو 2 اسپیگن، می‌توانید از زیبایی و عملکرد AirPods خود لذت ببرید و در عین حال از آسیب دیدن آنها در برابر ضربات و خطوط جلوگیری کنید. قبل از خرید، بهتر است نظرات و تجربیات دیگران را مطالعه کرده و کاوری را انتخاب کنید که به بهترین نیازهای شما بپردازد.

از دیگر کاورهای محافظ ایرپاد موجود در فروشگاه اپل سرویس:

قاب کیس پرووان

کاور سیلیکونی ایرپاد پرو

کاور محافظ چرمی ایرپاد پرو

کاور سیلیکونی آها استایل

مشخصات

برند
Spigen

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

کیف چرمی آیفون مدل CH219

688٬000 ‎تومان
کیف چرم مخصوص مدل های آیفون  لطفا در هنگام سفارش در قسمت توضیحات مدل گوشی خود را بنویسید. بسیار جا دار  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  مقاومت...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید