قاب سیلیکونی مگ سیف آیفون 14 پرو مکس

1٬780٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اصلی 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی 
  • پشتیبانی از شارژ مگ سیف 
  • مقاوم در برابر ضربه و خط و خش 
  • پوشش دهی کامل پشت و لبه های گوشی 
  • ارسال به تمامی نقاط کشور
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

قاب سیلیکونی مگ سیف آیفون 14 پرو مکس

قاب سیلیکونی مگ سیف آیفون 14 پرو مکس، توسط اپل طراحی شده است تا به طور کامل با آیفون شما سازگاری داشته باشد و آن را به طرزی شگفت‌انگیز محافظت کند.

با پوششی از جنس سیلیکون با دست‌پوشانی نرم و لطیف، این قاب لمسی با احساسی دلپذیر در دست شما قرار می‌گیرد. و در داخل قاب، یک لایهٔ نرم و محافظت‌کننده از جنس میکروفایبر وجود دارد.

با استفاده از مگنت‌های داخلی که به طور کامل با آیفون 14 پرو مکس هماهنگ شده‌اند، این قاب تجربهٔ متصل شدن جادویی و شارژ بی‌سیم سریع‌تری را در هر بار استفاده ارائه می‌دهد. وقتی نیاز به شارژ است، فقط کافی است قاب را بر روی آیفون خود قرار دهید و شارژر مگ سیف را متصل کنید یا آن را بر روی شارژری با گواهی Qi قرار دهید.

همانند هر قابی که توسط اپل طراحی شده است، این قاب هزاران ساعت آزمایش و تست در طول فرآیند طراحی و تولید را پشت سر می‌گذارد. بنابراین، این قاب بهترین حفاظت را در برابر خطوش و سقوط آیفون شما ارائه می‌دهد، همچنین ظاهر زیبایی دارد.

با قاب سیلیکونی مگ سیف آیفون 14 پرو مکس، آیفون شما در امان است و شما می‌توانید از ظاهری جذاب و حفاظتی عالی برخوردار شوید. شما عزیزان می‌توانید قاب سیلیکونی مگ سیف آیفون 14 پرو مکس را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویش ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

مدل
iPhone 14 Pro Max

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

قاب شفاف مگ سیف آیفون 14 پرو

1٬477٬000 ‎تومان
قاب شفاف  دارای ضمانت سلامت فیزیکی  پشتیبانی از شارژ مگ سیف  مقاوم در برابر خط و خش  پوشش قاب پشت و لبه های گوشی  ارسال به تمامی نقاط...

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

گارد و قاب آینه ای آیفون

از 299٬000 ‎تومان
گارد و قاب آینه ای مناسب برای سری آیفون ۸ به بالا  Mirror iPhone case بهترین کیفیت دارای فریم دور محافظ بدنه دارای آینه ضد ضربه،...

گارد آیفون x طراح کارتونی

150٬000 ‎تومان
گارد محافظ آیفون ایکس - مدل کارتونی Gurd Protaction Iphone X و امکان انتخواب طرح دلخواه، مناسب آیفون ایکس شمایی که دوست دارید متفاوت باشید...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید