گلس پرایوسی آیفون 14 پلاس

329٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • محافظ تمام صفحه
  • تمام چسب
  • دارای سختی 9H
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

گلس پرایوسی آیفون 14 پلاس

گلس پرایوسی یکی از انواع محبوب از گلس‌ها هستند که در کنار محافظت از نمایشگر آیفون 14 پلاس، از حریم شما نیز محافظت می‌کند.

وظیفه اصلی این گلس محافظت از نمایشگر آیفون شما در مقابل خط و خش، ضربه و فشار است. درجه سختی این گلس 9H است که احتمال آسیب و خسارت وارده به نمایشگر شما را بسیار کاهش می‌دهد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم قابلیت ویژه‌ای که در کنار محافظت از نمایشگر، این گلس ارائه میدهد؛ حفظ حریم خصوصی شما است. نحوه عملکرد این گلس به این صورت است که محدود کردن دید محتوای نمایشگر از زوایای اطراف است. از این رو، فقط شخصی که به صورت مستقیم در جهت روبرویی با نمایشگر است، می‌تواند محتوای صفحه را مشاهده کند. این در حالی است که افراد در زوایای دیگر تقریباً قادر به دیدن آن نمی‌باشند.  این قابلیت باعث می‌شود که حریم شما در مکان‌های شلوغ و عمومی محفوظ بماند.

این گلس همپوشانی خوبی با لبه‌های آیفون 14 پلاس دارد و نصب آن بسیار آسان است. همچنین این گلس از انعکاس نور در محیط‌های با روشنایی شدید نیز جلوگیری می‌کند. تمام این قابلیت‌ها باعث شده است تا گلس پرایوسی گزینه مناسب‌تری نسبت به گلس‌های معمولی برای آیفون 14 پلاس باشد.

شما عزیزان می‌توانید گلس پرایوسی آیفون 14 پلاس را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران تهیه فرمایید.

مشخصات

مدل
iPhone 14 Plus

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید