پنج دلیلی که باعث می شود شما اپل تی وی 4K بخرید

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1033

اگر هنوز در مورد خرید اپل تی وی تردید دارید به جای درستی آمدید!

------------------------------------------------------------------------------------

اپل تی وی 4K از سپتامبر 2017 در بازار موجود است. معمولا مردم صبر می کنند محصول جدید وارد بازار شود و بعد از تحقیق فراوان یکی را خریداری کنند؛ ولی در عین حال شما باید تصمیم بگیرید که این محصول را بخرید یا نه. اگر هنوز به دنبال خرید اپل تی وی 4K هستید در اینجا دلایلی را برای خرید آن مطرح می کنیم.

 

رزولوشن بهتر

این واضح ترین دلیل است. نسل چهارم تلویزیون های اپل رزولوشن حداکثری 1080p را دارند؛ تقریبا چهار برابر کیفیت معمولی! این یک به روز رسانی شاهکار در کیفیت تصاویر نسبت به قدیم می باشد. رن ریچی یکی از آنالیزور های شرکت اپل این چنین می گوید:

"برای فیلم هایی که تماشا می کنید مثل این است که برای بار اول آن ها را نگاه می کنید؛ حتی اگر چندین بار یک فیلم را دیده باشید! خیره کننده است، مانند این است که صفحه نمایش را منفجر کنند!"

رنگ بندی بهتر

علاوه بر پیکسل های بسیار بیشتر، اپل تی وی 4K از HDR نیز پشتیبانی می کند که رنگ بندی ها، سایه ها و هایلایت های فیلم هایتان را نشان می دهد. با داشتن کنتراست بیشتر و دقت رنگ بیشتر شما تصویر وضح تری خواهید دید. مانند این است در تمام زندگیتان شما با یک عینک آفتابی تقریبا رنگی تمام تصاویر را مشاهده میکردید و الان اپل این عینک را برمیدارد و رنگ های تصویر واقعی تر از قبل می شوند. اگر تلویزیونتان قابلیت HDR10 دارد، شما تصویر بسیار واقعی هنگام مشاهده یک فیلم 4K خواهید داشت.

دید دالبی

برای آنهایی که در آینده ی UltraHD، دید دالبی، سرمایه گذاری میکنند، بدون شک یک اپل تی وی باید بخرند؛ چرا که تنها باکس تنظیم بالایی می باشد که از دید دالبی پشتیبانی می کند ( کرومکست الترای گوگل نیز این قابلیت را داراست اما نیازمند یک دستگاه دیگر به منظور قالب کردن دارد).

اگر هزینه ی اضافه صرف خرید یک مجموعه تلویزیون با تکنولوژی دید دالبی هستید چرا فیلم خود را با یک دستگاه دیگر با قیمت کمتر پخش نمی کنید؟

کارایی بهتر

اپل تی وی 4K مجهز به تراشه ی A10X Fusion می باشد که در خروجی کارایی سی پی یو را دو برابر و کارایی گرافیک را چهار برابر می کند.

حالا اگر آن را با نرخ فریم و رنج دینامیکی tvOS ترکیب کنید شما بهترین تجربه تماشای یک تلویزیون را خواهید داشت.

فیلم های 4K آیتونز رایگان هستند

هر فیلم HD خریداری شده در آیتونز به طور خودکار به روز رسانی 4K دارند. اگر مجموعه ای از فیلم ها در آیتونز خود دارید نیاز به بروز رسانی ندارید. فقط منتظر بمانید؛ به محض وصل شدن به اپل تی وی 4K با اپل آیدی، آنها بروز می شوند.

 

 حال اگر این دلایل شما را برای تماشای فیلم های مورد علاقه تان با اپل تی وی مشتاق کرد، برای خرید آن کافیست به قسمت "واحد ثبت سفارش" سایت مراجعه کنید

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید