مقدمه ای از رویداد دهم سپتامبر 2019 اپل

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1995

10 سپتامبر، رویداد بزرگ اپل برای از پای درآوردن رقبا...

 

اگر پیگیر اخبار تکنولوژی باشید قطعا میدانید که اپل ساعت 10 صبح روز 10 سپتامبر مراسمی در آمفی تئاتر استیو جابز واقع در مقر اپل (کوپرتینو) برگزار خواهد کرد. با اینکه دعوت نامه ارسالی اپل اطلاعات زیادی درباره برنامه های اپل در این مراسم نمیدهد اما تقریبا مطمئن هستیم که  در دهم سپتامبر دستگاه های جدید اپل معرفی خواهند شد.

 
مهم ترین اتفاق امسال، رونمایی و عرضه آیفون 11 با چهره ای متفاوت و جدید در قسمت دوربین های پشت خود میباشد. آیفون 11 احتمالا در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد...

 

برخی از گمانه زنی ها پیرامون عرضه آیفون R به عنوان گزینه ای برای دستگاه های پرچمدار، وجود دارد. احتمالا آیفون 11 جای آیفون 11R را در اقتصادی بودن میگیرد و در دو مدل Pro و Pro Max با تفاوت در اندازه صفحه نمایش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قیمت گذاری یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث شده خرید گوشی هوشمند کاهش چشمگیری داشته باشد. دستگاه های پریمیوم مانند سری آیفون و سامسونگ به طور معمول بالغ بر 1000 دلار هستند. اگر اپل بتواند این قیمت را کاهش دهد، میتواند راهی برای سرعت بخشیدن به چرخه ارتقا خود پیدا کند.

احتمالا دوربین یکی از مهمترین عوامل تمایز بین مدل های 11 و Pro است. در مدل پایه، پیکربندی دوربین همانند دوربین XS باقی خواهد ماند در حالی که مدل های دیگر از سه دوربین در پیکربندی مربعی استفاده خواهند کرد. لنز سوم در این گوشی، همانند تعدادی از گوشی های اندرویدی، زاویه دید گسترده تری را به دستگاه منتقل میکند.

گفته می شود این دوربین ها با استفاده از هوش مصنوعی و نرم افزار داخلی، تصویری کامپوزیت ایجاد میکند که میتواند برخی از خطاهای عکسبرداری را اصلاح کند، عکس هایی با وضوح بالاتر ارائه دهد و کیفیت عکسبرداری در نور کم را بالاتر ببرد. همچنین گفته میشود که نرم افزار ویدئویی موجود در مدل های Pro به طور قابل توجهی بهبود یافته و به کاربر اجازه میدهد تا تعادل رنگ را تصحیح کرده و جلوه هایی را در عکس اعمال کنند. دوربین جلو نیز از دید وسیع تری برخوردار است.

با وجود افزودن USB-C در iPad Pro، پورت لایتنینگ، به نظر میرسد که همچنان باقی خواهد ماند.


شایعاتی در مورد معرفی اپل واچ جدید به گوش میرسد. طبق گزارش ها، احتمالا نسخه 4 به صورت تیتانیومی (احتمالاً بسیار گرانقیمت) معرفی خواهد شد. همچنین به این اپل واچ قابلیت کنترل و ردیابی خواب نیز اضافه خواهد شد.

 

 

در این رویداد ممکن است مک بوک جدید نیز معرفی شود. بعد از شکایت های فراوان برای مکانیزم سوییچ در کیبورد مک بوک های قبلی، احتمالا این مکانیزم پرحاشیه تغییر خواهد کرد.

همه اطلاعات بالا در تاریخ 10 سپتامبر فاش خواهند شد.

 

منبع: Techcrunch

 

تیم اپل سرویس مثل همیشه در دسترس شما خواهد بود و این رویداد را پوشش خواهد داد.

سپاس از همرهی شما...

 

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید