خلاصه رویداد ده سپتامبر 2019 اپل

person نویسنده: مصطفی شاکرنیا list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 1 favorite بازدید: 1665

اپل سه شنبه شب به وقت ایران، مراسم سالانه ی خود را آغاز کرد و در آن از آیفون های جدید، اپل واچ ها و آیپد جدید خود رونمایی کرد. شرکت اپل همچنین جزئیات جدیدی درباره +Apple TV  و Apple Arcade ارائه داد.

این شرکت از تلفن های هوشمند جدید خود از جمله iPhone 11 با قیمت 699 دلار، iPhone 11 Pro با قیمت 999 دلار و iPhone 11 Pro max با قیمت 1099 دلار عرضه کرد. هر سه دستگاه شبیه به نسخه های قبلی خود ظاهر میشوند، اما اپل ماژول دوربین را بروز کرده تا بتواند عکس هایی با زاویه دید عریض داشته باشد، همچنین بهبود سخت افزاری آیفون منجر به ماندگاری بیشتر باتری و عملکرد سریع تر از گذشته میشود.

اپل همچنین Apple Watch Series 5 را که از 399 دلار شروع میشود، رونمایی کرد. صفحه نمایش اپل واچ جدید همیشه روشن است. با این وجود، این دستگاه عمر باتری 18 ساعته را حفظ کرده که این امر به دلیل داشتن فناوری صفحه نمایش OLED است که بصورت ویژه توسط اپل ایجاد شده است. پیش از آن، این شرکت به طور غیر منتظره ای از آیپد نسل جدید رونمایی کرد که 329 دلار قیمت دارد و شامل یک صفحه نمایش 10.2 اینچی است.

علاوه بر سخت افزار جدید، اپل همچنین تاریخ و قیمت گذاری های ارائه شده برای سرویس های مورد انتظار +Apple TV و Apple Arcade را نیز اعلام کرد. هر دو سرویس ماهانه 4.99 دلار هزینه دارند که رقبایی مانند +Disney و سرویس بازی کلود Google و Stadia را تحت تأثیر قرار میدهد.

 

در ادامه همه ی آنچه که اپل در روز سه شنبه اعلام کرده را به اطلاع شما میرسانیم:

رویداد بزرگ اپل سپتامبر 2019

 
iPhone

 

این شرکت از جدیدترین تلفن های هوشمند پرچمدار خود، iPhone 11، iPhone 11 Pro، iPhone 11 Pro Max رونمایی کرده است. کلیه دستگاه ها برای پیش سفارش در دسترس هستند که از جمعه آغاز می شود و ارسال از 20 سپتامبر آغاز خواهد شد. همچنین iOS 13، در تاریخ 16 سپتامبر برای آیفون 6s و مدلهای جدیدتر عرضه خواهد شد.

iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max به ترتیب از نمایشگرهای OLED 5.8 و 6.5 اینچی بهره میبرند. هر دو دستگاه به رنگ سبز، خاکستری، نقره ای و طلایی با پوشش مات جدید به پنل پشتی عرضه میشوند.

عرضه آیفون 11 در رویداد سپتامبر ماه اپل

 
آیفون ها جدید از نظر شکل مانند آیفون XS و آیفون XS Max هستند اما پشت دیوایس ها یک دوربین کاملاً جدید با سه لنز قرار دارد. سیستم دوربین سه لنز شامل لنز تله فوتو، لنز با زاویه دید عریض است که می تواند 40 درصد نور بیشتری داشته باشد، همچنین یک لنز فوق العاده گسترده  (ultra-wide) و دارای دید 120 درجه ای است. این دوربین ها همچنین قادر به فیلمبرداری از فیلم با وضوح 4K با 30 فریم در ثانیه هستند.

هر دو گوشی iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max از انرژی کمتری استفاده میکنند. هر دو دستگاه دارای بروز رسانی های عمده ای هستند و سریع تر شده اند..

عمر باتری iPhone 11 Pro در مقایسه با iPhone XS چهار ساعت بیشتر است و iPhone 11 Pro Max، پنج ساعت بیشتر کارایی دارد.

 
iPhone 11 با قیمت 699 دلاری خود، 50 دلار از نسخه قبلی خود یعنی iPhone XR ارزان تر است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است و عمر باتری آن در مقایسه با آیفون XR یک ساعت بیشتر است، Face ID در این نسخه نیز سریع تر شده است. تراشه A13 Bionic استفاده شده در iPhone 11، باعث شده CPU و GPU این دستگاه بیشترین سرعت را در میان گوشی های هوشمند برخوردار باشد. آیفون 11 در شش رنگ جدید از جمله بنفش، سبز، زرد، سفید، قرمز و سیاه عرضه میشود. این سیستم دارای یک دوربین دوتایی در پنل عقب است، لنزهای استفاده شده در این گوشی زاویه دید کاملا جدید و قابلیت بزرگنمایی 2 برابر را ایجاد میکند. این دوربین ها مجهز به سنسورهای بروز شده بوده و امکاناتی مانند نقشه برداری چند منظوره (Multiscale tone mapping) برای نکات برجسته و
همچنین حالت شب (Night Mode) را فراهم میکند که به درخشان کردن عکس ها در محیط های تاریک کمک میکند. علاوه بر این، آیفون 11 دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی TrueDepth در قسمت جلویی است که به کاربران امکان میدهد فیلم های با حرکت آهسته و همچنین سلفی های زاویه دید گسترده فیلمبرداری کنند.

 

Apple Arcade و +Apple TV

 

سرویس اشتراک ویدیویی اپل از اول نوامبر به کار خود پایان می دهد و با 4.99 دلار در ماه برای یک حساب خانوادگی شروع میشود. این برنامه در 100 کشور جهان در دسترس است و نمایش های جدید هر ماه اضافه می شود. این شرکت اعلام کرده است که کاربران میتوانند با خرید آیفون، آی پد، مک یا اپل تی وی جدید، یک سال اشتراک را به صورت رایگان دریافت کنند.

اپل تی در رویداد سپتامبر 2019 اپل

Apple Arcade، سرویس اشتراک بازی، از 19 سپتامبر در 150 کشور در سراسر جهان و با 100 بازی جدید، با 4.99 دلار برای خانواده ها آغاز خواهد شد. عناوین جدید هر ماه به همراه توصیه های شخصی، تریلر بازی و راهنمای بازی اضافه میشوند. کاربران همچنین می توانند در زمان راه اندازی یک ماه آزمایشی رایگان ثبت نام کنند.

 apple arcade 2019 event

 

Apple Watch

 

اپل واچ سری 5 با قیمت 399 دلار برای نسخه GPS شروع میشود و قیمت نسخه 4G به 499 دلار میرسد. اپل واچ از امروز برای سفارش در دسترس است و در 20 سپتامبر در فروشگاه ها قرار میگیرد. اپل هنوز ساعت هوشمند قدیمی سری 3 را با قیمت 199 دلار کمتر از قبل به فروش میرساند. اپل واچ جدید شامل صفحه نمایش همیشه روشن است که به کاربران امکان میدهد وقتی مچ دست خود را بلند نکرده اند، زمان و اعلان ها را ببینند. اپل می گوید به لطف صفحه نمایش جدید پلی سیلیکون و اکسید با دما پایین و همچنین درایور صفحه نمایش کم مصرف، باتری ساعت جدید 18 ساعت (!) کارایی دارد.

اپل واچ سری 5 جدید اپل

شرکت اپل، مدل های جدید اپل واچ را با سه پوشش، آلومینیوم، سرامیک و فولاد ضد زنگ و همچنین تیتانیوم روانه بازار کرده است. همچنین شامل ویژگی های جدید مانند قطب نما و تماس اضطراری بین المللی است.

این شرکت در جدیدترین اپل واچ ، تمرکز خود را در زمینه سلامت و تناسب اندام ادامه داده است. اپل واچ سری 5 اکنون توسط نسخه ی watchOS 6 و همچنین یک برنامه تحقیقاتی جدید، ردیابی چرخه قاعدگی را در اختیار میگذارد، که قرار است اواخر امسال در ایالات متحده راه اندازی شود. کاربران می توانند برای شروع کار در سه زمینه از جمله شنوایی، سلامت زنان و قلب و حرکت ثبت نام کنند.

 

iPad:

 

این شرکت از یک iPad جدید 10.2 اینچی رونمایی کرد و جایگزین مدل 9.7 اینچی شد. دستگاه نسل هفتم دارای صفحه نمایش رتینا، دوربین 8 مگاپیکسلی و تراشه A10 Fusion است که این کمپانی گفته 2 برابر سریعتر از رایانه های پرفروش است. این دستگاه با صفحه کلید هوشمند اپل و همچنین نسل اول مداد اپل سازگار است.


iPad جدید برای سفارش در دسترس است و ارسال آن از 30 سپتامبر آغاز میشود. این دستگاه با قیمت 329 دلار شروع میشود و مشتریان آموزش و پرورش (غیر ایران!) می توانند iPad جدید را با قیمت 299 دلار خریداری کنند.

ایپد جدید در رویداد 2019 اپل

 

 

منبع: CNBC

 

سپاس از همراهی شما...

دیدگاه‎ها

ایجاد شده در شنبه, سپتامبر 14, 2019 نوشته شده توسط غزل پیوند دیدگاه
مصطفی جان تو بی نظیری

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید