اپل پاییز امسال از مدل های جدید آیفون و رایانه مک رونمایی می کند

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1181

مک - آیفون - آیپد

بر اساس اخباری که منتشر شد اپل کنفرانسی برگزار کرد با حضور توسعه دهندگان WWDC18 که در این گردهمایی قرار بود اپل روی بخش نرم افزاری و معرفی چهار سیستم عامل جدید از جمله Ios12,watchOS5,tv OS 12 و mac OS 10.14 متمرکز شود که البته چندان برای کاربران جذاب نبود اما بعد ها اخبار خوبی  از جزییات این کنفرانس توسط زومیت منتشر شد که با اشتیاق کاربران همراه بود و مبنی بر ساخت سری جدید محصولات سخت افزاری دیگر اپل از جمله آیپد و اسپیکر هوم پاد و رایانه های سری مک بود.

مدل های جدید آیفون و رایانه مک رونمایی می کند

معرفی و ارائه مدل های جدید آیفون و رایانه مک در پاییز:

قابلیت هایی که قرار است ارائه شود شامل: قابلیت اجرای نرم افزار های iOS 12 در مک OS و موهاوی و واسطه UIKIT-یکپارچگی واقعیت های افزوده و کاربرد های جذاب آن – بهبود قابلیت های امنیتی مک او اس  موهاوی و حفظ حریم خصوصی بیش از پیش کاربران – تم تیره مک او اس موهاوی – ایموجی و اعلان گروهی ios12  - تماس تصویری گروهی فیس تایم حداکثر تا 32 نفر – قابلیت واکی تاکی اپل واچ – پشتیبانی از فناوری صدای فراگیر دالبی اتموس (علاوه بر دالبی ویژن)و محتوای 4K HDR در اپل تی وی

در تاریخ 15396 اپل رسما به روز رسانی خط تولید مک بوک پرو با معرفی مدل جدید آن اعلام کرد البته مک بوک پرو پرو که مجهز به تاچ بار اپل بود دو سال پیش معرفی وسال پیش با کبی لیک به روز رسانی شد، در کنفرانسی که دراین تاریخ برگزار شد اپل همچینین ازآی مک پرو،اسپیکر هوم پاد، آیپد پرو 10.5 اینچی،آیپد پرو 12.9 اینچی جدید،سیستم عامل های mac OS High ، آی او اس 11،watch OS 4.0 ،sierra  و tv OS 11،پرده برداری کرد و همانطور که همه میدانیم در 12 سپتامبر 2017 آیفون 10 ،آیفون 8،آیفون 8 پلاس را ارایه داد.

انتظار میرود اپل مراسمی اختصاصی در پاییز برای رونمایی و ارایه محصولات سخت افزاری جدید خود برپا کند و همچنین به احتمال زیاد در رویداد ماه مهر رایانه های آی مک و تبلت های آیپد پرو را خواهیم داشت.

هرساله اپل در ماه سپتامبر از آیفون های جدید رونمایی میکند که پیش بینی میشود در این رویداد سه آیفون متفاوت با صفحه نمایش هایی با اندازه متفاوت را ارایه دهد.

که البته نمایشگر TFT LCD با قیمتی مناسبتر ارائه شود. مدل های آیفون ایکس همه با فناوری Face ID عرضه میشوند.

در رویداد سپتامبر به احتمال زیاد سیستم عامل های آی او اس 12 و مک او اس موهاوی عرضه میشوند.

علاوه بر عرضه آیفون در سپتامبر هر سال اخیرا جدید ترین نسخه های اپل واچ نیز رونمایی می‌شود. بر همین اساس باید از اپل واچ 4 در رویداد سپتامبر رونمایی شود.

مدل های جدید آیفون و رایانه مک رونمایی می کند

مهم ترین تغییرات احتمالی که ممکن است در سری مک بوک در اکتبر امسال رخ دهد میتواند صفحه نمایش، تاپ بار و صفحه کلید باشد. حتی ممکن است مک بوک پرو در نهایت تعجب با نمایش لمسی و بدون حاشیه ارائه شود، یاحتی با صفحه لمسی مجهز به فناوری جوهر الکترونیکی به جای  صحفه کلید مکانیکی و سنتی لپ تاپ باشیم. همچنین انتظار می رود آیپد های جدید در اکتبر امسال با فناوری Face ID و صفحه نمایش بدون حاشیه و دارای بریدگی در بخش بالایی عرضه شوند. با تمام این ها باید منتظر مراسم معارفه و رونمایی از این محصولات ماند. شاید این کمپانی با رونمایی محصولات جدید طرفداران خود را غافلگیر کند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید