شخصی سازی ایرپاد | CUSTOMIZE AIRPOD

person نویسنده: امیر حسینی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 142

شخصی سازی ایرپاد به آن معنی می باشد که شما می توانید امکانتی که نیاز دارید در اختایر شما به سرعت قرار بگیرد را از طریق کلیدهای میانبر برای خود تعریف کنید، ویا اسم و لوگو شخصی خود را بر روی آن حک کنید.

تجربه‌ شخصی‌سازی بی‌نظیر با ایرپاد اپل

آیا می‌خواهید تجربه‌ی یکتایی از استفاده از ایرپادهای اپل را داشته باشید؟ با خصوصی‌سازی این ایرپادها، تجربه‌ی شنیداری شما به یک سطح جدید از تعامل و انطباق خواهد رسید. اپل به شما این امکان را می‌دهد که ایرپادها را به شیوه‌ای خاص باعث تلفیق بی‌نظیری از کیفیت صدا و سبک زندگی شخصی خودتان کنید.

ویژگی‌های شخصی‌سازی ایرپاد اپل:

1. انتخاب رنگ مورد علاقه:
 اپل به شما این امکان را می‌دهد که رنگ ایرپادها را بر اساس سلیقه‌ی شخصی‌تان انتخاب کنید. آیا به یک طراحی کلاسیک یا رنگ‌های جریانی علاقه دارید؟ تصمیم شماست!

2. حک کردن نام و لوگوی شخصی شما:
با افزودن نام یا لوگوی خود به ایرپادها، آن‌ها به یک ابزار شخصی و منحصر به فرد تبدیل می‌شوند. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که ایرپادها را به یک سبک شخصی‌تان تبدیل کنید.

3. تنظیم موسیقی هوشمند:
 اپل به شما این امکان را می‌دهد که تنظیمات موسیقی خود را بر اساس فعالیت‌های روزانه‌تان انجام دهید. آیا می‌خواهید موسیقی پرانرژی را در حین ورزش گوش دهید یا موسیقی آرامش‌بخش را در حین استراحت انتخاب کنید؟

4. کنترل صدا با لمس:
ایرپادهای اپل به شما این امکان را می‌دهند که با لمس سطح خود، موسیقی را کنترل کنید. این گزینه شما را از نیاز به دستگاه دیگر برای تغییرات در موسیقی خود آزاد می‌سازد.

با این تغییرات، ایرپادهای اپل به یک جزء از شخصیت شما تبدیل می‌شوند و تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی و استفاده از فناوری به یک سطح جدید از ارتباط شخصی می‌رسد. تمام این ویژگی‌ها با یکدیگر، یک تجربه‌ی بی‌نظیر از ایرپاد اپل را برای شما ایجاد می‌کنند.

قابلیت‌ها و تنظیمات برجسته ایرپاد اپل:

کیفیت صدای استثنایی:
با تکنولوژی پیشرفته‌ی صوتی ایرپاد اپل، شما تجربه‌ای با کیفیت و بی‌نظیر از گوش دادن به موسیقی، پادکست، یا مکالمات تلفنی خواهید داشت. صدای فوق‌العاده‌ای با جزئیات بالا و بیس قدرتمند.

حسگرهای حرکتی و لمسی:
ایرپادهای اپل با حسگرهای حرکتی و لمسی هوشمند به شما امکان می‌دهند به سادگی موسیقی را توقف کنید، به قطعه بعدی بروید یا با تنظیمات دلخواه خود با لمس سطح ایرپادها تعامل کنید.

اتصال اتوماتیک و همگام‌سازی با دیگر دستگاه‌های اپل:
ایرپادهای اپل به صورت اتوماتیک و به سرعت با دیگر دستگاه‌های اپل شما همگام می‌شوند، بنابراین می‌توانید به سرعت از یک دستگاه به دیگری جابجا شوید.

قابلیت شارژ سریع و طول عمر باتری طولانی:
با کیس شارژر ایرپادها، شما می‌توانید آنها را به سرعت شارژ کنید و در عین حال از طولانی‌ترین زمان ممکن از آنها استفاده کنید.

دستیار صوتی "Hey Siri"
با گفتن "Hey Siri" به ایرپادهای اپل، می‌توانید دستورات صوتی را به صورت دستی و بدون نیاز به لمس کردن اجرا کنید.

ضدآبی و مقاوم :
ایرپادهای اپل دارای استاندارد ضدآب و مقاوم در برابر عرق هستند، که این امکان را به شما می‌دهد تا در شرایط مختلف فعالیت کنید.

پشتیبانی از تنظیمات صدا و نویز کنسلینگ صدا:
با استفاده از تنظیمات EQ (اکولایزر) و انواع حالت‌های صدا، می‌توانید تجربه‌ی گوش دادن خود را به شکلی کاملاً شخصی‌سازی کنید.

با این قابلیت‌ها و تنظیمات پیشرفته، ایرپادهای اپل به شما امکان می‌دهند تا تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی و ارتباط با دنیای اطراف خود را به یک سطح جدید از شخصی‌سازی برسانید.

نکاتی در باره کاستومایز کردن ایرپاد که در وب سایت رسمی اپل در ج شده است

خرید ایرپاد

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید