اپل نوآورترین شرکت دنیاست

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1083

بررسی نوآوری‌های اپل

می‌توان گفت مهمترین چیز در رابطه با اپل محصولاتی است که بالاترین سود را برای شرکت سازنده ی خود به همراه دارند؛به شکلی که با این که از سال 2010 اپل محصول چشمگیر دیگری وارد بازار نکرد اما همچنان  محصولات آن در صدر لیست فروش بوده اند و ایرپاد های وایرلس آن که با ساعت های هوشمند سری سوم جفت می‌شود در طول سالی که گذشت از فروش بالایی برخوردار بود.

همچنین خلق ARKit باعث سود 26.5 میلیاردی این کمپانی قدرتمند در طی سالی که گذشت شد و بالاخره عرضه آیفون 10 که با تکنولوژی  تشخیص چهره و کیفیت دوربین فوق العاده خود و نمایشگر لبه به لبه و رابط کاربری منحصر بفردش کاربران را شگفت زده کرد.

سود حاصل از فروش این محصولات و ارزش سهام بالایی که به دنبال دارد سبب میشد سالی خوب برای این کمپانی رقم بخورد که بر اساس گفته‌های مدیر عامل اپل حاصل ساختن بهترین محصولات و برداشتن گامی مثبت در زندگی افراد است؛همچنین که معتقد است درآمد ثابت سالانه بالغ بر 6 میلیارد دلار سبب شده این کمپانی هیچ گاه سال بدی را تجربه نکرده که نهایتا منجر به خلق آیفون شد که البته در ابتدا این باور وجود داشت که بخاطر نداشتن کیبورد فیزیکی هیچگاه مورد استقبال قرار نگیرد .

اپل با پیشبرد یک استراتژی مشخص و همچنین معطوف نکردن تمرکز روی دسترسی به سود بیشتر به چنین جایگاهی رسیده است زیرا در نهایت آنچه اهمیت دارد محصولات و مردم هستند .

در نهابت مشوق اپل در تمام این سال ها توسعه دسترسی کاربران و دادن این امکان به آن ها که با این محصولات کارهایی را انجام میدهند که تا به حال نمیتوانسته اند، از جمله آن میتوان به قابلیت شبیه ساز نور استودیو-ARKit در آیفون 10 اشاره کرد.اینکه در کدام مورد اپل نوآور و در کدام مورد دنباله رد بوده است را نمیتوان مشخص کرد زیرا کلید تمام این پروژه ها سال ها پیش خورده است .در هر حال این کمپانی کار خود را در هر زمینه از تکنولوژی زودتر از رقبا شروع کرده اما زمان بیشتر تا ارائه محصول صرف بهتر شدن آن شده است. به نقل از مدیر عامل لین شرکت اجبار و انعطاف باید وجود داشته باشد.در واقع چالش بهترین بودن محصولات زمان ارائه آن ها را طولانی میکند.

اپل نوآورترین شرکت دنیاست

در هر صورت نظرات متفاوتی از سوی مشتریان این کمپانی وجود دارد ؛بعضی از تغییر زندگیشان و منحصر به فرد بودن این محصولات می‌گویند و بعضی راهکار هایی برای بهتر شدن ارائه میدهند و برخی از قابلیت های نداشته گله مندند که به گفته مدیر عامل این کمپانی بررسی این نطرات حکم اندازه گیری فشارخون را دارد.

اگرچه اپل به سوی پیشرفت  سیر می‌کند اما پیامدهای ناخواسته و منفی تکنولوژی را خنثی می‌کند مثلا قابلیت تشخیص حضور افراد در ماشین و اعلان آن از طریق پیامک در ios یازده نباید سلطه بر کاربرتعبیر شود بلکه باید از آن به عنوان ابزار استفاده کرد، ابزاری در خدمت کابر و امکان غیر فعال کردن آن نیز وجود دارد.

و در ادامه مدیر عامل اپل درمورد موسیقی می‌گوید، ما نگرانیم جهان به جهانی ازبیت‌ها و بایت‌ها بدل شود و هنرو صنایع در آن جایی نداشته باشد هرچند درآمد چندانی برای اپل ندارد اما برای داشتن جامعه ای خلاق و هنری لازم است.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید