اپل دستگاه های تعمیری کاربران را تحویل نمی دهد

person نویسنده: محمدرضا هنردان list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 683

جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همه را متحد کرده است

شرکت اپل

شرکت اپل شرکتی است چند ملیتی، یعنی علاوه بر کشوری که شرکت اصلی در آن وجود دارد، در بقیه کشور ها یک شرکت وجود دارد که محصولات آن را مورد فروش و در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت به کمک دو دوست تاسیس شد.
این دو دوست استیو جابز و وازنیاک نامیده می شوند. اولین و مهمترین اختراعشان جعبه آبی بود که باعث ایجاد ارتباط صوتی میشد و به گفته خودشان اگر این جعبه آبی اختراع نمی شد، هیچ اپلی وجود نداشت.
شرکت قدرتمند اپل، اولین شرکت فناوری اطلاعات جهان می باشد. این شرکت دارای طرفداران زیادی است در صورتی که نارضایتی هایی هم به دنبال داشته است اما امروزه با پیشرفت علم شرکت اپل محصولات بهتری را ارائه کرده است.
بیشتر کاربران به دلیل ویروس کرونا نتوانستند دستگاه هایی که به عنوان تعمیر به مراکز تعمیر اپل فرستاده بودند، پس بگیرند و نگرانند، اما همواره این سوال پیش می آید چرا شرکت اپل دستگاه های تعمیراتی را تا اطلاع ثانوی به کاربران بر نمیگرداند؟


چند نمونه از دیوایس های سخت افزاری اپل

  •  گوشی های هوشمند آیفون
  •  تبلت آیپد
  •  رایانه شخصی مکینتاش یا مک
  •  ساعت هوشمند اپل واچ

سیستم های نرم افزاری اپل

  •  سیستم عامل مک او اس (MacOS) و آی او اس (iOS)
  •  پخش کننده چند رسانه ای آیتونز (iTunes)
  •  مرورگر وب سافارى (Safari)

چرا اپل دستگاه های تعمیری کاربران را تحویل نمیدهد؟

کمپانی اپل به دلیل شیوع ویروس کورونا، تمام مراکز فروشش را بسته است و شرکت اپل تصمیم گرفته که دستگاه های تعمیری کاربران را به آن ها تحویل ندهد تا از شیوع بیماری جلوگیری کند.
البته کمپانی اپل تا قبل تعطیلی تمام مراکزش، از طریق ایمیل و شماره تلفن، تمام کاربرانی که دستگاه های خود را برای تعمیر فرستاده بودند، با آن ها ارتباط برقرار کرده و از آن ها خواستار تحویل دستگاه های خود از مراکز را شده است.
با این وجود، افرادی هستند که نتوانسته اند در بازه ی زمانی که کمپانی اپل به کاربران داده بود، دستگاه هایشان را تحویل بگیرند و موفق نشده اند درنتیجه کاربران باید صبرکنند.
اما رئیس کمپانی اپل به دنبال راه حلی می باشد که بدون مراجعه حضوری کاربران به مراکز، با توجه به درخواست آن ها دستگاه هایشان را تحویل دهد تا از شیوع ویروس کورونا جلوگیری کنید.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید