اخبار کنفرانس 27 مارس 2018

person نویسنده: list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 1129

کنفرانس 7 فروردین 1397

در این کنفرانس محصولات زیر معرفی شدند:

* آیپد جدید 9.7 اینچی

* اپلیکیشن Schoolwork

 *نسخه جدید iwork

- معرفی آیپد 9.7 اینچی با پشتیبانی از قلم استایلوس برای دانش آموزان و معلمان

در این کنفرانس اپل از محصول جدید رونمایی کرده است که همان تبلت 9.7 اینچی است اما از قلم اپل هم پشتیبانی می کند. این آیپد برای مصرف کنندگان عادی 329 دلار در نظر گرفته شده است اما برای مدارس 299 دلار در اختیار آن ها قرار داده می شود که به نسبت دارای ارزش خرید بالاتری می باشد، همچنین این محصول به همراه قلم استایلوس و کیبورد مخصوص اپل 450 دلار ارزش دارد.

اخبار کنفرانس 27 مارس 2018

طبق گفته اپل 200 هزار اپلیکیشن آموزشی ios قرار دارد، به دلیل اینکه تا به این لحظه آیپد 9.7 اینچی از تعداد طرفداران بیشتری برخوردار بوده است زمینه معرفی آیپد 9.7 اینچی با پشتیبانی از قلم اپل فراهم شد. قلم اپل که نزدیک به دو سال پیش معرفی شده بوده است فقط در کنار تبلت های گران قیمت در اختیار کاربران قرار داده می شده است اما به صورت جداگانه با مبلغ 99 دلار به فروش می رسد. همینطور قلم اپل در کنار این آیپد 9.7 اینچی قرار ندارد و باید به صورت جداگانه تهیه شود اما مزیت دیگر این محصول پشیبانی آن از قلمی که توسط شرکت لاجیتک تولید شده است می باشد به همین دلیل کاربران می توانند آن را با 49 دلار تهیه نمایند. لازم به ذکر است که فضای ابری icloud برای دانش آموزان هم 200 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

- رونمایی Schoolwork

اپل در کنفرانس خود از Schoolwork رونمایی کرد، این ابزار روند آموزش دیجیتالی را بهبود می بخشد و کمک می کند تا معلمان در هنگام انجام تکلیف دانش آموزان، آن ها را یاری رسانند.

اخبار کنفرانس 27 مارس 2018

طبق گزارشات این رابط تا ژوئن 2018 منتشر می شود تا معلمان بتوانند روند کار با آن را فرا گیرند و از آن برای سال تحصیلی آینده استفاده نمایند.

- معرفی نسخه جدید iwork برای ios

در رویدادی که برگزار شد اپل اعلام کرد که محصولات iwork را فراموش نکرده است و برای آن برنامه های زیادی دارد.

نکته: iwork مجموعه نرم افزاری همانند آفیس می باشد که اپ های numbers، pages و keynote را شامل می شود.

اخبار کنفرانس 27 مارس 2018

محصولات iwork از قلم اپل پشتیبانی می کنند و برای مصارف آموزشی کاربرد بسیار بالایی دارند. در این نسخه کاربران می توانند در pages و keynote گزارشات خود را اضافه نمایند و بر روی آن ها یادداشت بنویسند. همچنین اپل در حال کار روی Smart Annotation می باشد که باعث می شود سطح محصولات آفیس بالا برود و این ابزار امکان تصحیح را برای معلمان خیلی آسان تر می کند.

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید