WatchOS 6 : لذت بخش تر، هوشمندانه تر

person نویسنده: بهنام سکاکی list دسته: اخبار جدید دنیای اپل و تکنولوژی تاریخ: comment دیدگاه: 0 favorite بازدید: 719

در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل امسال (WWDC2019)، شرکت اپل سری 4 اپل واچ را به همراه نسخه ی جدید WatchOS معرفی کرد. نسخه ی جدید این ساعت هوشمند بیشتر از قبل کاربران را به استفاده از این ساعت ملزم می کند.

بروز رسانی جدید واچ-او-اس مانند پاییز سال پیش چشمگیر نیست اما همچنان بسته به نوع سبک زندگی تان و نوع استفاده از اپل واچ مهم است. بعضی از مهم ترین قابلیت های جدید نسخه ی جدید:

1- اضافه شدن اپل استور به ساعت هوشمند

2- برنامه های جدید مانند ماشین حساب، یادداشت صوتی (Voice Memos)

3- قابلیت های جدید در سلامتی، تناسب اندام و شنوایی

4- هشدارهای جدید

5- قابلیت های جدید در صدای استریم

6- ابزارهای جدید توسعه دهنده که برای هر مهندسی، ساختن برنامه مخصوص اپل واچ را آسان تر می کند.

 

آخرین ویژگی ذکر شده جالب است چرا که اپل اجازه ی نوآوری و خلاقیت بیشتر را به جامعه ی خارج از اپل برای این ساعت هوشمند ممکن می سازد. همچنین بیشتر برنامه های جدید در نسخه ی جدید مستقل هستند و نیازی به اجرا در آیفون نیست.

هر کدام از بروز رسانی های جدید به سبک زندگی تان و اینکه چقدر اپل واچ در آن تاثیر دارد بستگی دارد. اگر کسی هستید که به سلامتی و تناسب اندام اهمیت می دهید، مطمئنا از ویژگی جدید روند فعالیت در برنامه ی سلامتی و تناسب اندام اپل واچ خوشحال خواهید شد؛ این ویژگی فعالیت های شما را در بازه ی زمانی طولانی مدتی زیر نظر می گیرد و گزارش هایی را براساس میزان روند کلیدی شما (به طور مثال سطح کلی تناسب اندامتان در طول بازه ی 90 روزه) می فرستد تا به ساخت یک تصویر کلی از تناسب بدنتان کمک کند تا بتوانید بیشتر فعال و محرک بمانید. در مورد سلامتی برنامه ی جدید نویز (Noise) که به سلامت شنوایی شما اهمیت می دهد (کسانی که زیاد به کنسرت می روند به این برنامه توجه کنند). این برنامه سطح دسیبل اطراف گوشتان را نمایش می دهد و اگر در مکانی پر سر و صدا باشید در صورت احتمال آسیب شنوایی، پیام هشدار ارسال میکند. اپل در مورد این برنامه تاکید میکند که به هیچ عنوان صدای اطراف ضبط نمی شود.

همانطور که در نسخه های قدیمی تر واچ-او-اس دیدیم در این نسخه نیز فیس های جدید، آهنگ هشدار های جدید و مینیمال های جدید طراحی شده است.

در آخر مهم ترین نکته در مورد سیستم عامل جدید اپل واچ، دسترسی مستقیم به اپل واچ از طریق اپل واچ است و هر برنامه ای را مسثقیم در اپل واچ نصب کنند.

بنا به سنت همیشگی در WWDC، اپل بروز رسانی سخت افزاری جدیدی را تا رونمایی در پاییز خود نمایش نمی دهد. قیمت اپل واچ سری 4 همان 399 دلار  و نسخه ی GPS 499 دلار است.

منتظر اخبار جدید از کنفرانس توسعه دهندگان اپل 2019 (WWDC19) باشید..

دیدگاه‎ها

هیچ نظری در این زمان ثبت نشده است!

دیدگاه خود را بنویسید

یکشنبه دو شنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه شنبه فروردین اردیبهشت خرداد تیر مرداد شهریور مهر آبان آذر دی بهمن اسفند

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید