هدفون بلوتوثی مک دودو مدل HP-8030

1٬090٬000 ‎تومان
بدون مالیات

هدفون بلوتوثی مک دودو مدل HP-8030 یک هدفون بلوتوثی است که به طور بی‌سیم با دستگاه‌های مختلف مانند تلفن همراه، تبلت، لپتاپ و دستگاه‌های صوتی دیگر قابل اتصال است. همچنین، دارای قابلیت کنترل صدا، پاسخگویی به تماس‌ها و نیز قابلیت استفاده در حالت‌های مختلف صدایی مانند بیس و تریبل است. همچنین، دارای باتری داخلی است که با یکبار شارژ، تا ۸ ساعت مداوم استفاده را فراهم می‌کند.


  • ضمانت اصالت کالا
  • 100% اورجینال
  • نسخه بلوتوث 5.0 و برد 10 متر
  • دارای تاچ پد بصری
  • گارانتی شرکتی
  • ارسال به سراسر کشور
رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
تعداد

  • هدفون بی‌سیم مک دودو HP_8030

با Mcdodo از کیفیت صدای فوق العاده و راحتی بی نظیر لذت ببرید! هدفون TWS Earbuds HP-8030 دارای طراحی بسیار سبک وزن و ارگونومیکی است که به شما امکان می دهد راحت و بدون ناراحتی به موسیقی گوش دهید.

فناوری بلوتوث 5.0 اتصال پایدار و بدون تداخل را تضمین می کند و درایورهای 13 میلی متری کیفیت صدای خیره کننده ای را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد ابعاد جدیدی از موسیقی را کشف کنید.

با تاچ پدهای بصری، کنترل کاملی بر موسیقی خود دارید و میکروفون های داخلی به شما امکان می دهند تقریباً در هر شرایطی صحبت کنید.

 اکنون می توانید تا زمانی که می خواهید بدون نگرانی از ناراحتی به موسیقی گوش دهید! به لطف طراحی بسیار سبک که وزن آنها فقط 4 گرم است، حتی احساس نمی کنید که آنها را در گوش خود دارید.

mcdodo

علاوه بر این، هدفون ها با مقاومت در برابر آب IP54 متمایز می شوند، بنابراین تقریباً در هر شرایطی می توانید از آنها استفاده کنید.

HP-8030 همچنین دارای تاچ پدهای بصری برای کارکرد آسان است.

تا 25 ساعت کارکرد آیا نگران این هستید که هدفون خیلی سریع تخلیه شود و از پخش موسیقی در حین کار یا اتوبوس جلوگیری کند؟ نباشید!

این هدفون با یک بار شارژ می تواند تا 5 ساعت دوام بیاورد و با قاب همراه می توانید این زمان را تا 25 ساعت افزایش دهید. بنابراین می توانید از هدفون بلوتوثی مک دودو  حتی در تمام طول روز بدون هیچ مشکلی استفاده کنید!

شارژ کردن هدفون زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. بعد از حدود 1.5 ساعت دوباره آماده استفاده خواهد بود.

 قیمت دلاری

با فناوری بلوتوث از آزادی نامحدود لذت ببرید! بلوتوث 5.0 انتقال سریع و پایدار سیگنال را با برد تا 10 متر فراهم می کند. تاخیر و تداخل را فراموش کنید! جفت کردن هدفون هیچ چالشی برای شما نخواهد بود. کافی است یک بار آنها را به دستگاه مورد نظر خود متصل کنید و هر بار که آنها را از کیس خارج کنید به طور خودکار وصل می شوند! اجازه دهید از کیفیت صدا شگفت زده شوید. 

بنظر شما در رقابت با ایرپاد 2  مک دودو چقدر می تواند رقابت کند ؟ 

مشخصات

برند
MCDODO
مدل
HP-8030
ساختار بدنه
پلاستیک
وزن
46g
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
320mAh
نوع اتصال
بلوتوث
ویژگی های خاص
برد 10 متر
میزان مکالمه در شبکه 3G
5 ساعت
میزان پخش بی وقفه ی موسیقی
5 ساعت
اقلام همراه
کابل شارژ تایپ‌سی
بلوتوث
نسخه 5.0

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

رابط OTG اپل Mcdodo | اصلی

399٬000 ‎تومان
رابط یو اس بی APPLE - OTG Macdodo USB Litening Convertor 100% اورجینال دارای ضمانت اصالت کالا دارای ضمانت سلامت فیزیکی استفاده از فلش...

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-1900

885٬000 ‎تومان
شارژر فندکی مک دودو مدل CC-1900 یکی از بهترین انتخواب ها می باشد برای شمایی که چندین دستگاه هوشمند دارید و در سفر با خودرو نیاز به شارژ همزمان...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید