قاب شفاف مگ سیف مک دودو آیفون 15

470٬000 ‎تومان
بدون مالیات

  • 100% اورجینال برند مک دودو
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور
تعداد

گارد شفاف مگ سیف آیفون 15

قاب شفاف مگ سیف برند مک دودو برای آیفون 15، یک انتخاب عالی برای حفاظت و ظاهر زیبای گوشی هوشمند شما است. این قاب شفاف با طراحی مدرن و کیفیت بالا، به شما امکان می‌دهد گوشی آیفون 15 خود را در برابر خطرات روزمره محافظت کنید و در عین حال ظاهر زیبای آن را حفظ کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این قاب شفاف، مقاومت بی‌نظیر آن است. با استفاده از این قاب، گوشی آیفون 15 شما در برابر ضربه‌ها، خطوط و خش‌ها محافظت می‌شود و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. به علاوه، قاب شفاف مگ سیف برند مک دودو با ضخامت کم و وزن سبک، شما را در استفاده راحت و آسان از گوشی آیفون 15 همراهی می‌کند.

قاب شفاف مگ سیف برند مک دودو برای آیفون 15 دارای پوششی است که از اثر انگشت و لکه‌های چربی جلوگیری می‌کند و به آیفون شما شفافیت بیشتری می‌بخشد. این ویژگی باعث می‌شود تا شما از طراحی زیبا و بی‌نظیر گوشی آیفون 15 لذت ببرید و در عین حال از حفاظت کامل آن برخوردار باشید. همچنین، قاب شفاف مگ سیف برند مک دودو اجازه می‌دهد به راحتی از دوربین، درگاه‌ها و دکمه‌های گوشی بدون نیاز به خارج کردن قاب استفاده کنید.

اگر به دنبال قابی با کیفیت و زیبا برای آیفون 15 خود هستید که به طور همزمان امکان استفاده کامل از امکانات گوشی را فراهم کند و آن را در برابر خطرات روزمره محافظت کند، قاب شفاف مگ سیف برند مک دودو انتخاب مناسبی برای شماست. 

همچنین این قاب با دارا بودن قابلیت مگ سیف و مغناطیسی ‌و پشتیبانی از شارژ بدون سیم، استفاده از شارژر و شارژ کردن آیفون را برای شما راحت تر می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید قاب شفاف مگ سیف مک دودو را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی به صورت کاملا اورجینال از فروشگاه اینترنتی اپل سرویس ایران تهیه نمایید.

مشخصات

برند
Mcdodo
مدل
IPhone 15

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

قلم لمسی MCDODO مدل PN-8920

1٬650٬000 ‎تومان
قلم هوشمند مک دودو مناسب است برای تمامی افرادی که نیاز به طراحی و یا استفاده از پنسیل اپل دارند و این محصول را باقیمت بسیار مناسب می توانند تهیه...

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید