سنسور لیدار آیفون 12 پرو | iPhone 12 Pro Lidar Sensor

1٬390٬000 ‎تومان
بدون مالیات

سنسور لیدار آیفون 12 پرو

iPhone 12 Pro  Lidar Sensor


  • 100% اورجینال 
  • باز شده از روی گوشی 
  • دارای ضمانت سلامت فیزیکی
  • امکان تعویض این قطعه در محل 
  • ارسال به سراسر کشور 
مایل به نصب این قطعه هستید؟
تعداد

سنسور لیدار آیفون 12 پرو 

سنسور لیدار اسکنر هوشمند تشخیص نور و فاصله در تصویر برداری 3 بعدی است. این سنسور نخستین بار در گوشی‌های هوشمند آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس  توسط شرکت اپل معرفی شد.

در واقع این حسگر فاصله خود و یک شی را با محاسبه مدت زمان ارسال و بازگشت یک پرتو نوری که از طریق لیزر دوربین پخش می‌شود؛ اندازه گیری می‌کند. از این رو این حسگر را یک سنسور رادار است که از نور فرو سرخ بجای امواج رادیویی بهره می‌برد.

دلیل به کار بردن شرکت اپل از این حسگر در دوربین‌های خود بهبود واقعیت افزوده آیفون‌ها است. از این رو ضمن عکسبرداری جذاب‌تر، اپلیکیشن‌ها و تنظیمات مشخص شده؛ اطلاعات دقیقتری از محیط اطراف خود دریافت می‌کند. این اطلاعات باعث بهبود اجرای فرمان‌ها و خدمات به کاربر‌های iOS می‌شود.

این قطعه ممکن است در شرایط مختلف عمکلرد اولیه خود را از دست دهد. در نتیجه نیاز تعویض این قطعه به وجود می‌آید. از آنجایی که طراحی این سنسور در دوربین‌های آیفون مختص به شرکت اپل است؛ پیشنهاد می‌شود که قطعه یدکی اورجینال در هنگام تعمیر استفاده شود.

شما عزیزان می‌توانید این قطعه را به صورت کاملا اورجینال و باز شده از روی گوشی آیفون 12 پرو  را به همراه ضمانت سلامت فیزیکی از فروشگاه آنلاین اپل سرویس ایران خریداری فرمایید.

اپل سرویس حس خوش قطعات اورجینال اپل در ایران 

پیشنهاد اپل سرویس ایران برای شما:

16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:

ثبت نام جدید

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟
وارد شوید یا کلمه عبور را بازنشانی کنید